*PESTE 2 SAPTAMANi*
Au trecut doua saptamani, au iesit 17 persoane din concurs, din care zece i-am omorat eu. Mai sunt in concurs doar eu si...stai un moment"Orlando Blogh a iesit din concurs" , scrie sus pe cer cu poza lui, atunci mai sunt eu si o fata pe nume Abvy.
Ce se aude...un fosnet se aude de la miaza-zi. Ma urc repede intr-un copac si fac liniste ca acel cineva sa iasa din tufisuri. Dupa cateva secunde dintr-un tufis iese acea fata, Ib-vu..Ay-..Abvy.
-Of, of, of, mica printesa care vrea sa intregeasca lumea,ha, pacat ca trebuie sa te ucid, te simt, stiu ca iesti chiar deasupra mea, haide, ce mai stai, ataca-ma!
-Hahahahaaaa...ha!
Scot un raset diabolic care rasuna in toata padurea.-Te crezi tare, dar tu nu sti cu cine te pui, eu sunt si moartea si viata, urmasa clanurilor supreme, iar tu un simplu demon te pui cu o vitoare suprema, nu prea cred ca o sa iasa bine...ci nu pentru mine.
Simt cum culoarea ochilor mi se schimba si inscriptile incep sa imi apara,sar de pe cea mai inalta creanga a copacului si aterizez fix in picioare, iar pamantul incepe sa se cutremure. Mici cratere apar in pamant, iar din ele incep sa iasa diferite umbre desfigurate.-Ridicati-va soldati mei, raspundeti la chemarea reginei voastre, raspundeti la chemarea viitoarei Supreme a lumii, noul Dumnezeu.
Si ca la comanda umbrele o ataca pe fata incepand sa o desfigureze, iar prin suspine si sangele care se prelinge din ea spune:-Ier..iertare ma...maje...majestate...
-Scuzele nu exista, te trimit pe pamant iar cand va veni vremea sa vestesti venirea Supremei, dar sa nu imi dezvalui numele!
Dupa ce fata dispare incepe sa se auda o melodie (media), iar toata padurea incepe sa dispara sin in locul ei apare o scene imensa cu un public imens, iar o voce spune:
-Priviti-o pe Regine Infernului, Alasis.
Si mii de aplauze incep sa se auda. Eu eram pe o scena imbracata intr-o rochie neagra lunga, cu diferite curburi si in partea de sus dantelata. In partea dreapta la brau am o bijuterie superba, in picioare niste pantofi cu toc cui si cu diferite pietricele albe la varf. Parul meu de culoarea sangelui este buclat la varfuri si lasat pe spate.
Impreuna cu o tiara de argint cu diamante:
-Priviti-o pe viitoarea regina a Infernului, faceti loc, regenta Alasis!!!Dupa prezentarile fata de popor am fost dusa la Lucifer.
-Alasis, draga mea, vad ca ai castiagat, ma bucur pentru tine!
-Lucifer,lasa dulcegariile, stiu ca nu prea iti convine sa imi lasi tronul!
-Cat de bine ma cunosti! Incoronarea va fi peste doua saptamani, o sa te anunti cand trebuie sa vi ca sa iti alegi camera, tronul si toate celelalte.
-Ok, tre' sa plec,paa!
-Stai...
Dar nu mai apuca sa spuna ca eu dispar intr-un fum rosiatic. Sunt acasa, merg in baie si imi fac un dus, apoi imi aleg niste haine sport si imi prind parul de un rosu sangeriu intr-un coc lejer. Pornesc spre biroul Tatei si il gasesc acolo, scufundat in miile de hartoage de pe biroul Lui.-Cioc, cioc, am revenit.
-Hamm...Alasis, intra, ai reusit?
-Stai chiar in fata viitoarei regine a Infernului.
-Felicitari!
Din spatele meu se aude o voce atat de cunoscuta, Dylan.-Dylan!!!
Strig ca nebuna si sar in bratele lui.-Surioara, vad ca ai reusit,poate o sa fim cei doi carmuitori ai cerului.
-Poate...
-De ce, poate?
-Fiinca este posibil sa castig si tronul Raiului.
-Mai vedem! Cand este incoronarea?
-Peste doua saptamani!
***
Au trecut trei zile de la victoria mea, azi trebuie sa merg sa imi aleg camera si toate celelalte.
Ma imbrac su o pereche de bluji negri si o bluza tot neagra.Deasupea imi iau o blana alba. Parul mil las liber, fiind usor ondulat si imi pun un ruj negru si o linie de tus si pornesc spre resedinta unde o sa stau in viitorul apropiat.
Ajunsa acolo sunt intampinata de multi servitori care imi iau blana si geanta.
-Printesa Alasis, regenta la tronul lumii si viitoare regina a infernului, nu este corect, esti prea norocoasa!
O voce tare cunoscuta isi face aparitia in slatele meu.-Dylan!!!
Spun bucuroasa si ii sar in brate.-Dar ce cauti aici?-Credeai ca o sa te las singura sa iti alegi lucrurile,e na, nu scapi asa usor de mine!!!
-Hahaha, o Dylan, te iubesc fratioare!
-Si eu surioara!
-Hai sa nu mai stam la taclale si sa incepem. Bun , prima data vreau sa imi aleg camera, sa fie in aripa de miaza-noapte.
-Da domnisoara!
Astazi cred ca am muncit cat douazeci...oooohhhhoo,deabea astept sa fac o baie luuuuunga. Unde dracu este Dylan?
-Dylan?Dylan?!DYLAAANNN!?UNDE DRACU TE-AI DUS?
Deodata se aude un sunet de arma dintr-o camera alaturata, incep sa alerg ca o nebuna spre ea si intru fara sa imi dau seama ca am daramat-o, ups, Lucifer draga, o sa te coste sa o pui la loc. Sa revenim, in fata mea era Dylan legat de un scaun si un demon care incerca sa il dezlege.
-Dylan, ce sa intamplat???
-Servitoarea care ne-a dus spre camera ta ma chemat sa o ajut cu ceva, apoi ma adus aici si ma lovit cu ceva in cap, iar apoi l-am vazut pe demonul acesta cum imcerca sa ma dezlege si ai aparut tu!
-Cum te cheama?
-Dominic, majestate!
-Cum de ai dat de el?
-Am venit sa fac curat in camera si am vazuto pe Vanessa cum incetca sa il muste, am scos pisolul si am impuscat-o in cap.
-Ia sa te vad mai bine, ridica-ti capul din pamant si uitate la mine!
Cand ii vad ochi nu imi vine sa cred....
CITEȘTI
Alasis
FantasyPrimul volum din seria "Supremitate" Atunci cand un demon si un inger se indragostesc apare si un copil. Alasis, o fata roscata de numai 17 ani , nebuna si jucausa, cu o minte de copil, ajunge sa devina fiica adoptat a Regelui Raiului, avand si u...