Din perspectiva autorului:
Dupa ce cei patru au trecut prin portale au devenit oameni, fiecare cu vieti diferite, orase diferite, scoli diferite si cu perspective diferite. Fiecare simtind gustul acru al vietii pe pamant.
Fiecare a ajuns o persoana buna, dar ei nestiind de puteriile care se ascund in spatele persoanelor simpatice, mai ales Alasis, sub invelisul de carne si organe avea o putere de care nici macar nu isi poate imagina. Cand cei patru s-au nascut din alte patru fecioare, pe cer, noapte, au aparut mai multe stele, una aurie care predestina puterea fiului de Dumnezeu, una galbena care arata ca un inger a venit pe pamant, una sangerie care arata ca un demon se afla pe pamant. Dar steaua care o prezenta pe Alasis nu a aparut, in schimb luna a luat o culoare argintie, iar din spatele ei a venit o lumina orbitoare. Oamenii s-au speriat nestiind ce se intampla, iar acest lucru nici oamenii de stiinta nu l-au putut definii. Si uite asa au aparut cei patru pe pamant, ani trecand, ei crescand, nestiid de putetiile lor.Din perspectiva lui Alasis:
Hey, sunt Alasis, am 17 ani si sunt din Cluj-Napoca, sa zicem ca sunt mai speciala, mi se intampla cateodata sa am viziuni, in care vad o fiinta cu parul alb, ochii argintii cu niste inscriptii ciudate pe piele, este imbracata mai mereu intr-o rochie lunga alba sustinuta la brau de o curea argintie, iar unghile ei fiind lungi si negre. In timpul viziunilor ochii mei prind o tenta usoara de argintiu amestecat cu negru. Prima data cand mi sa intamplat asta, parintii mei sau speriat rau de tot, miau spus ca vorbeam intr-o limba ciudata. Dar sa trecem peste, acu este 7 fix, ma duc si ma pregatesc pentru scoala, apoi ies si urc pe motorul meu si porbesc spre liceu. Dupa ce intru in scoala ma indrept spre dulapul meu ca sa imi las lucrurile. Dulapul meu este intr-un loc mai putin populat din liceu. Cand sa ma intorc cineva ma lipeste de dulap, cand ridic capul il vad pe Andrw, bad boy-ul scolii.
-Hei frumosa-o, ce zici de o partida in vestiar?
-Nu merci!spun si incerc sa il indepartez, dar el nu se clinteste!
-Pacat ca eu am chef!
Dupa ce spune asta imi pune mana la gura si na inpinge spre vestiarul baietilor. Incepe sa ma sarute, iar dupa incepe sa isi plimbe mana sub tricoul mei, cand ii simt pana ce incearca sa imi deschida slitul blugilor, zbier ca o bezmetica,iar dupa simt cum se retrage incepand sa tuseasca sange si sa se tina de gat, ma apropii de el ingrijorata ,dar el se da in spate speriat, cand ma uit un oglinda de pe perete nu imi vine sa cred, aratam exact ca fiinta din viziunile mele, ma apropii mai mult de el si ii pun mana pe piept, el incepend sa se opreasca din tusit, ma mai uit o data in oglinda si vad ca am revenit la normad, dar parul meu fiind acum cu o suvita aargintie pe partea dreapta.
-Ce caut aici? Misto parul!
-Nu iti amintesti? Merci!
-Nu!
-Te-am auzit tipand si am venit sa vad ce se intampla, dar cand am venit stateai ca o stana de piatra.spun nevoita sa il mint
-Ok, eu am sters-o.spune si iasa pe usa
Ok...ce naiba sa intamplat mai devreme? Ar trebui sa plec am ora de desen si nu vreau sa intarzii. Imi scot din dulap trusa de acuarele si blocul de desen si plec spre clasa. Ma asez in a treia banca de langa geam, dupa cateva momente apare si profesoara. Dupa ora ma duc in curte langa un copac si ii astept pe ceilaltii, acestia fiind Alex, un baiat inalt cu parul brunet si cu ochii de culoarea ierbii, pasionat mult de motociglete, Rebeca, prietena mea de o viata, ea avand o inaltime medie si parul brunet, iar ochii fiindu-i un amestec de culaor intre nagru, verde si galben, ea fiind pasionata de moda, dar nici prea mult ca sa te enerveze. Si ultimul dar nu cel din urma, Marius, un baiat saten, dar care acum este vopsit blond deschis, nu intrebatii, inalt si cu ochi caprui. Aceasta este gasca mea, cei mai buni prieteni ai mei.
-Ala!spune Beca si ma ia in brate
-Hey Beca, buna baieti!
-Sper ca esti libera in seara aceasta!spune Marius
-De ce?
-Mariana din ultimul an da o petrecere la ea acasa si ne-a invitat si pe noi!spune Alex
-Vin ,dar nu o sa stau mult!
-Dar...spune Beca
-Nici sa nu aud, ei fi tu cea mai buna prietena a mea, dar am de munca urmatoarea zii fiindca mama pregateste ziua de duminica si trebuie sa o ajut!
-Bine!
-Cate ore mai aveti?spune Marius
-Eu una!spune Alex
-Si eu la fel!spune Beca
-Eu mai am inca doua, tu?
-La fel, Alex o iei pe Beca si mergeti undeva in oras o ora si dupa ce iesim eu si Ala ne intalnim langa parc! Ala esti cu motorul?
-Da!
-Bine, mergem cu motorul tau cand iesim, este bine?
-Da.aprobam toti
Cele doua ore au trecut repede, am avut chimie si stiinte, iar acum stau in parcare si il astept pe Marius, uite ca vine si el!
-Eu conduc!spune el
-Dar cine a zis ce te las?
-Te rog!spune si imi lasa un pupic pe obraz
-Imi faci cinse cu o inghetata!
-Sa facut!
Chicotesc si ma urc in spatele lui, inconjurandu-i talia. Porneste si plecam in viteza spre parc. Parcheaza in parcarea de langa parc si ne dam jos!
-Ii vezi pe nebuni aia doi?spune el
Imi plimb ochii prin parc si apoi ii vad stand pe iarba mancand inghetata.
-Uite-i!
Pornim spre ei.
-Ce faceti voi aici?spun eu ranjind
-Mancam inghetata!spune Beca
-Fara mine?spune Marius cu o voce pitigaiata
-Da ia auzi, tu cand imi iei inghetata aia?spun eu cu voce de copil
-Chiar acum!spune si ma prinde de mana tragandu-ma spre un stand cu inghetata-Ce preferi?
-Ciocolata!
-Doua de ciocolata va rog!
-Patru lei!
-Multimesc! Uite aici printes-o!
-Merci!
CITEȘTI
Alasis
FantasyPrimul volum din seria "Supremitate" Atunci cand un demon si un inger se indragostesc apare si un copil. Alasis, o fata roscata de numai 17 ani , nebuna si jucausa, cu o minte de copil, ajunge sa devina fiica adoptat a Regelui Raiului, avand si u...