Dupa ce am luat inghetatile ne-am indreptat spre ceilalti doi.
-Mergem, va rog, pana la mall, va rogggg!
-Oricum trebuie sa imi i-au ceva pentru diseara, deci, da!
-Vin, dar nu stam trei ore ca de obicei!spune Alex
-Ok!spune Marius
-Beca si Alex mergeti cu masina lui Alex, Marius tu vi cu mine, dar eu conduc!spun eu
-Ok!spun toti la unison
-Ne intrecem?intreaba Alex
-Sa te vad melcule!spun ranjind
Ma urc pe moturul meu cu Marius in spate si porbesc la viteza maxima! Cand dau de o curba accelerez si il las pe Alex intr-un fum dens. Peste inca trei minute ajung si in parcarea mall-ului.
-Femeie tu chiar esti nebuna!
-Prefer termenul psihopat!il badjocoresc eu
-O doamne!
Dupa il vad pe Alex cum parcheaza langa noi si coboara alaturi de Beca.
-Imi esti dator!
G batut! Vreau sa ma lasi sa te combin cu cine vreau eu!-Ce?! In nici.....ohhh....bine!
-Asa credeam si eu!
Am intrat in mall si am inceput sa ne plimbam prin magazine. Eu mi-am luat o rochieneagra simpla cu umeri goi, pe care o sa ii completez cu o pereche de pantofi rosi-sangeri si o poseta neagra simpla, Beca si-a luat o rochie albastra, pana la genunchi si cu spate gol.
-Mai stam mult?se plange Alex
-Mai stam pana imi gasesc o pereche frumoasa de pantofi!spune Beca hotarata
-Ce zici de cei de acolo, sunt albastri, toc patrat, si din catifea!
-Mi dai te rog sa ii probez!
Ma intid spre ei si ii iau dandu-ii Becai!
-Ce zici? Merg?
-Imi plac, ii i-au! Sau...
-Nu, nici gand, ii iei si plecam, este opt fix si la noua trebuie sa ajungem asa ca miscati fundul ala bombat la casa si platestei!spune nervos Alex
-Te-ai suparat dragule!spune ea luandu-l in brate pe la spate
-Inceteaza!
-De ce?
-Pentru ca trebuie sa ajungem si tu ma exciti ca naiba!
-Haha, bine badaranule haide-ti, mergem acasa!
Dupa ce am ajuns acasa i-am spus lui Marius sa ma i-a la jumatate. Merg sa ma pregatesc, iar parul meu roscat, l-am ondulat la varfuri si sunt gata! Acum ramane doar sa il astept pe Marius. Dupa trei minute aud soneria si merg spre usa.
-Haide printes-o, esti extrem de frumoasa!
-Merci si tu la fel!
El era imbracat intr-o pereche de blugi negri , o camasa alba si pe deasupra un sacou albastru. Ne indeptram spre masina si el merge inaintea mea si imi deschide portierea masinii, ce dragut. Drumul a fost scurt, iar nici unul dintre noi nu a vorbit. Am ajuns, am intrat , Mariana ne-a intampinat si ne-a urat distractie placuta. Marius ma luat de mana si ma tras spre gradina din spate, copacii erau plini de luminite, iar doar noi eram aici. Ma ia de maini si ma priveste in ochii. Ma face sa ma pierd in marea aia de un capriu intens, doar acum observ ca are o dara de verde in iris. Ma trage intr-un loc mai singur si incepe sa se apropie de mine incet, vrand sa ma sarute, dar eu intorc capul zambind, vreau sa ma joc putin, fug intre copacii din gradina , el urmarindu-ma. Ma intorc la casa si ma lipesc cu spatele de peretele casei. Dupa se aude o voce, este Mariana ne chema sa mergem pentru ca face un tuast pentru cei din ultimul an de la liceu.
-Asta-i pentru toti retardatii din ultimul an, pentru cei din clasa mea!spune, cred ca este destul de beata.
-Cat ai baut?
-Trei beri si in jur de zece shot-uri de tequila, de ce?
-Si te simti bine?
-Da.
-Ma mai recunosti?
-Nu...
-Esti beata?
-Daaaa...
-Asa credeam si eu!
Au trecut trei ore si cred ca sunt cam beata. Il va pe Marius cum se apropie de mine si vrea sa imi ia berea din mana, dar nu im las si in schimb ma apropi mai mult de el si il sarut, el incepand sa adanceasca sarutul tot mai mult. Eu ma opresc.
-Ar trebui sa plecam!
-Da...
Dupa asta am urcat in masina si am pornit spre casa mea.
***
Ce naiba s-a intamplat? Ma doare capul. O nu! Marius. Ma imbrac repede cu ceva lejer si ii trimit mesaj lui ca ne intalnim in parc peste cateva minute. Ies pe usa si urc pe motor, indreptandu-ma spre parc, dupa cateva minute ajung si parchez motorul in parcare. Intru in parc si il vad stand pe o banca. Ma apropii de el incet si ma asez pe banca.
-Scuze pentru aseara!
-Nu este doar vina ta!
-Stii...sa presupunem ca eu as avea cateva sentimente pentru tine, dar nu de prietenie, tu ce ai zice!
-Ti-as spune ca si eu simt la fel si ca as vrea sa fim impreuna, ce zici, incercam?
-Bine!
Incepe sa se apropie de mine incet, iar eu la fel, nu stiu ce fac, stiu doar ca eu chiar il iubesc, ne prindem buzele intr-un sarut galant. Ne desprindem din sarut si ne privim unul pe altul.
-Esti libera in seara aceasta?
-Da, de ce?
-Vreau sa avem o prima intalnire!
-Bine, ce vrei sa faci?
-Imbracate in ceva frumos de seara si la opt vin sa te iau!
-Bine, acum ce vrei sa facem?
-Ii sunam pe ceilalti si veden dupa!
-Ii sun eu!spun si o apelez pe Beca
-Alo!spune o voce barbateasca, Alex?
-Tu esti Alex?
-Da, cine este?
-Sunt Ala! De ce ai raspuns tu la telefonul Becai?
-Am dormit la ea, goi, amandoi!
-Cine este la telefon?spune Beca din celalalt capat al telefonului
-Stai ca ti-o dau pe Beca!
-Alo, ce faci nebun-o?
-Ii frec dragonul lui Alex, ma imbrac ce dracu crezi ca fac?
-Ce, nu te satisfacut bine Alex?
-Ba da, inca cum!
-Atunci?
-Ma doare rau capul!
-Sigur nu ai fost beata aseara?
-Nuuuu...
-Ok, ne intalnim la cafeneaua de pe colt, sa vina si Alex, o sa fiu acolo cu Marius!
-Bine, ne intalnim in cateva minute la cafenea!
CITEȘTI
Alasis
FantasyPrimul volum din seria "Supremitate" Atunci cand un demon si un inger se indragostesc apare si un copil. Alasis, o fata roscata de numai 17 ani , nebuna si jucausa, cu o minte de copil, ajunge sa devina fiica adoptat a Regelui Raiului, avand si u...