-Vrei sa spui ca eu sunt un gardian!spun putin socata
-Da!
-Si voi toti sunteti niste creaturi supranaturale numite gardieni, serios, char asa de fraiera ma credeti? Ce fel de farsa nereusita este si asta?
-Alasis, destengenta clanurilor supreme, cum poti vorbi asa cu mine?!spune barbatul al carui nume nu l-am retinut
Dupa ce spune asta se ridica in picioare si pamantul incepe sa se cutremure.
-Mihail, calmeazate!spune femeia, Carolin, cred-Draga mea stiu ca este greu de crezut dar aceasta chiar exista! Gardienilor le apar diferite semne cand se nasc, dar unii pot dobandi acest titlu de gardian in timpul vietii. Unora le pot aparea tatuaje, scimbarea culorii parului si asa mai departe!
-Asa ca parul meu! Dar si voi sunteti gardieni?spun aratand spre cei trei pe care ii cunosc
-Da suntem, doar ca cu alte nume.spune simplu Alex
-Cum adica?spun curioasa
-Numele cu care ne strigi tu pe noi sunt doar o acoperire pentru lumea umana, iar numele noastre adevarate sunt Dominic, adica eu, Mihaele sau Mih este Beca, iar numele lui Alex este Dylan.
-Wow, acum imi dau seama cat putin va cunosc!Dar de ce ati ascuns asta de mine?
-Pentru ca daca spunem cuiva uman, pe acel om il vor omora cei mai mari!spuna Dylan
-Adica?
-Noi avem niste persoane a caror identitate nu o cunoastem, ei sunt ca niste zei-politisti, sunt indestructibili si foarte puternici!continua Ma...adica Dominic
-Si voi, ce puteri aveti?intreb eu
-Ei am puterile apei, Mihail are puterea pamantului, Dominic are puterile unui demon, Miha pe cele ale unui inger, iar Dylan are puterile unui Dumnezeu, doar ca nu se poate compara cu ale lui Dumnezeu.spune Carolina
-Iar eu?
-Sincer, nu sunt sigura ce puteri ai, pana acum ai energia alba si puterea de a vindeca!
-Oh!
-Ce este Dominic?il intreaba mama sa
-Nu mergem odata la masa, mie foame!
-Am si uitat de masa, haideti!
Ne ridicam si pornim dupa Carolina. Ajungem la masa si ne asezam toti, peste noi de lasa o liniste de inormantare. Decid sa sparg eu ghiata.
-Mai spuneti-mi ceva despre voi si lumea voastra!
-Lumea supranaturala este exact ca o mafie, nu scapi de a nici daca mori! Exista varcolaci, vampiri,vrajitori sau vrajitoare, semizei, si asa mai departe, toti au un lider, cu puteri nemarginite, de exemplu, Alpha Suprem, Regele Vampir, Vrajitorul Suprem, si tot asa!spune Bec...adica Mihaela
-Si gardieni au un astfel de lider?spun eu
-Sigur ca avem sau aveam!spune Mihail
-Cum adic "aveam"?
-Gardianul nostru suprem a murit acum saptesprezece ani, a fost o femeie, Alilas, o faptura inteleapta, buna, dar si rea atunci cand era nevoie!
-Si nu ar fitrebuit sa fie ales un alt Gardian Suprem?
-La noi sufletul fostului Gardian Suprem isi alege predecesorul!spune Dylan
-Un fel de reincarnare!continua Dominic
Dupa ce terminam masa imi cer permisiunea de a merge in camera mea. Imi i-au telefonul de pe noptiera de langa pat si cad ca am cateva apele de la mama, ii trimit mesaj ca am dormit la Marius ca sa nu se ingrijoreze, nu vreau sa ii spun despre tot ce sa intamplat in ultimele ore. Dupa ce las telefonul jos au un ciocanit in usa. Raspund cu un simplu "intra", iar apoi il vad pe Dominic cum intra.
-Am vrut sa discutam despre ceva!
-Te ascult!
-Vreau sa stiu daca ti-ai schimbat sentimentele fata de mine?
-Nu, nu mi le-am schimbat, doar ca este cam greu ca creierul si ratiunea mea sa digere toate informatiile pe care le-a aflat mai devreme. Nu pot spune ca nu mai vreau sa fim impreuna, dar am nevoie de ceva timp ca s ma acomodez, te rog sa o lasam mai moale.
-Bine.spune el simplu si pot vedea pe chipul lui tristete si dezamagire
-Hei, nu face asta!
-Ce sa fac?
-Nu te pot vedea asa!
-Cum?
-Trist! Nu vreau sa te vad asa, te rog!spun si ma apropi de el
Incep sa ma apropii de el pana ce ajung in fata lui. Ii privesc ochii caprui si incep sa ma apropii mai mult de el pana ce ajung la cativa milimetru de buzele lui. Imi cuprinde gura intr-un sarut plin de dorinta, acest sarut imi da o stare de euforie. La un moment dat nu mai constientizez cea ce fac si il trag spre pat. Se pune deasupra mea si incepe sa ma sarute pe gat, umeri si la urma pe buze. Fara se ne dam seama cineva intra pe usa, rochia mea era trasa pe umeri in jos pana la limita, iar tricoul lui era pe undeva prin camera. Cand ma uit vad o Mihaela cu fata rosi si un Dylan cam furios. Dominic se da jos repede de pe mine, iar eu ini ridic rocia inapoi pe umeri. Dominic isi ia repede tricoul pe el.
-Dominic, vino sa vorbim putin!spune Dylan
-Acum!
Dupa ce iasa pe usa amandoi Mihaela vine langa mine si ma asalta cu intrebari.
-Ciar erati pe cale sa o faceti? De cant sunteti voi impreuna? Auzi dar mai esti virgina?
-Hooo, nebun-o, cred ca eram pe aproape,suntem imbreuna de cateva zile, si da sunt virgina, dar de ce te intereseaza daca sunt sau nu virgina?
-Sti ca el are putetile unui demon...
-Da.
-Deci el este partial demon...
-Asa, si ce?
-Atunci cand o virgina se daruieste unui demon fara sa fie alesi ca suflete pereche, fata il transforma in om pe acel demon.
-Deci eram pe cale sa ii iau puterile?
-Cam asa ceva.
-Dar de ce nu...
Sunt intrerupta se un urlet puternic si simt ca cineva imi trage o palma puternica. Cobor repede si ii vad pe baieti cum se bat. Dominic incaseaza multe lovituri pe care l-e simt si eu doar ca sunt mai puternice. Atunci cand Dylan era gata sa ii mai traga un pumn lui Dominic cad in geninchi incep sa tip, toti se opresc si isi pun mainile la urechi cazand in genunchi. Dupa ce m-a opresc din tipat ma tarasc pana la Dominic care statea adunat pe podea cu mainile la urechi.
-Dominic!spun cu un glas stins
Imi vine in minte acel moment cand l-am vazut prima data transformat si cand l-am vindecat. Imi apas mainile pe el si simt iasasi acei fior, iar acele scantei reapar. Il vad cum is revine,dar eu nu mai apuc sa reactionez caci sunt luata de cineva de langa el, iar acel cineva fiind Dylan.
-Scuze frate, nu stiu ce mi sa intamplat stii ca eu nu as face asta niciodata.spune speriat Dylan
CITEȘTI
Alasis
FantasyPrimul volum din seria "Supremitate" Atunci cand un demon si un inger se indragostesc apare si un copil. Alasis, o fata roscata de numai 17 ani , nebuna si jucausa, cu o minte de copil, ajunge sa devina fiica adoptat a Regelui Raiului, avand si u...