-Esti o ce?intreb eu surprinsa
-O vrajitoare pura!
-Adica poti face bibiti-babiti-bu?intreb eu gesticuland cu mana dreapta
-Nu, nu pot sa fac bibiti-babiti-bu. Pot sa vindec si sa simt energiile vitale ale oamenilor, pe langa am si viziuni! Exact cum a avut bunica lui Dylan.
-Stai ce?
-Trebuie sa va povestesc ceva, care cred ca va va inspaimanta, putin, putin mai mult!
-Okkk...Dupa ce am aflat de lumea supranaturala nu cred ca ma mai surprinde nimic!
-Voi nu faceti parte din lumea aceasta!
-Cum adica?intreaba Dominic
-Nu ma mai intrerupe si vei afla! Deci cum spuneam,voi nu faceti parte din aceasta lume. Voi sunteti din lumea de sus, Rai, respectiv Iad! Dominic tu esti in intregime demon, nu doar gardian cu puteri de demon, titlul de gardian l-ai castigat pentru curajul tau! Mihaela esti un inger draga mea, si nu , tu nu ai castigat titlul de gardian, l-ai mostenit de la strabunica ta! Dylan fiind fiul Lui Isus, regele Raiului! Iar Alasis, la tine este mai complicat!
-Cum adica? Doar nu sunt un hibrit!
-Pai...
-Nu-i asa! Mama!
-Defapt,esti, esti jumatate inger, gumatate demon!
-Ceee?
-Dar relatile de dragoste dintre demoni si ingeri sunt interzise si sunt pedepsite cu moartea in chinuri mari!spune Miha surprinsa
-Asa este, dar parinti tai, Alasis, au fost curajosi! Stiti legenda Reginei Lunii!
-Nu!spun eu
-Eu da!spune Dominic-Se spune ca un inger gardian a avut o relatie cu un demon si au avut un copil, se crede ca acel copil a fost omorat, iar parintii acestuia au fost exilati, tatal se stie ca a fos omorat de Lucifer deoarece zicea, citez:"Esti o rusine pentru neamul tau, nu iti meriti viata!". Mama acestui copil a fost exilata pe luna, iar acolo se zice ca ar fi devenit regina divnitatilor de acolo, ea creand si gardieni!
- Nu e una si aceasi cu Zeita Lunii de la varcolaci?
-Aceea este o zetita, un spirit care vegheaza peste varcolaci! Regina Lunii este regina peste divinitatile lunii! Aceste divinitati nu au fost vazute niciodata de cineva!termina el povestea
-Si ce legatura are asta cu mine?
-Tu esti...
Nu apuca sa spuna ceva pentru ca o sageata zboara direct spre inima ei!
-Mama! Nu!
Ma reped la ea si ii scot sageta din piept!
-Tu esti....tu..es...
-Sssss, nu te epuiza!
Imi pun mana pe locul din care am scos sageata si incerc sa o vindec, dar nu merge.
-De ce nu o pot vindeca?!intreb eu nervoasa
-Nu ma poti vindeca pentru ca sunt o proscrisa! Eu nu merit sa fiu vindecata! Alasis..tu..tu esti....esti copilul din legenda...spune ultimele cuvinte si dupa isi inchide ochii
-Mama! Mama, nu..n...nu...nu se poate! MAMA!
-Alasis!spune Miha si ma i-a in brate
Ma i-a in brate si ma trage de langa ea. Dominic se apropie de corpul ei si il atinge el luand foc si transformandu-se in cenusa
-De ce ai facut asta?
-Este traditia lor, ele trebuie sa arda ca sa poata ajunge in Rai!
Mama...mama care m-a nascut si care ma crescut cu dragoste si ma iubit neincetat...a..a ...a murit!
-De ce? De ce trebuie sa fiu eu, de ce mama, de ce?
-Acesta este destinul!spune Dominic si ma ia in brate
***
Dupa o saptamana...
A trecut fix o saptamana de cand mama a murit, si tehnic, si eu! Am pus doua fete care semanau cu mine ai cu mama si le-am dat foc in masina mamei, stiu ca pare egoist dar trebuia sa scap de lumea umana. Dupa toate astea, cu mama! Am devenit mai dura, mai puternica, nu mai sunt asa nebuna ca inainte! Puterile mi-au mai crescut. Acum stau intinsa pe pat langa Miha. De cand cu disparitia lui Dylan a inceput sa aiba cosmaruri si sa tot vomite! Stau langa ea ca sa o ajut si sa o vindec cat pot cu cu puterile mele, asa cum a facut si ea odata.
-Aaa!se ridica ea transpirata din pat.
-Miha...
Sare si merge spre baie, eu auzind-o cum varsa dinnou! Saraca de ea! O pun pe pat si o las sa doarma eu ducandu-ma in birou la Dominic.
-Hei...spune el simplu
-Ai mai aflat ceva despre Dylan?
-Da! Selecteaza tot mai multi rebeli, se pregateste de razboi!
-Daca el o face, noi de ce nu putem!
-Ce vrei sa spui?
-O sa ne pregatim de razboi! O sa mergem la toate popoarele si o sa cerem sprijinul!
-Si daca refuza!
-Nu spuneai ca semnul care apare pe sufletul tau pereche este semnul de origine si cel sub care te-ai nascut!
-Ba da!
-Si mama a spus ca eu sunt fica Reginei Lunii!
-Da, dar ce legatura are cu asta!
-Daca ne marcam eu pot afla daca chiar sunt fica Reginei Lunii!
-Da!
-Si in plus, nu am apucat sa o facem deloc!
Spun si merg la scaunul lui lasandu-i un sarut pe gat, iar apoi muscandu-i lobul urechii stangi.
-Credema, deabea astept sa simt cum ma saruti pe tot corpul, cum ma stapungi, facandu-ma insfarsit femeie!spun eu scapand un gemat la final.
-Sa stii ca vorbele tale m-au intarit atat de mult iubit-o!
Spune si se ridica sarutandu-ma si lipindu-ma de perete, dupa incepand sa depuna sarunturi pe gatul meu!
-Ma vrei iubit-o?
-Da, te vreau!
CITEȘTI
Alasis
FantasyPrimul volum din seria "Supremitate" Atunci cand un demon si un inger se indragostesc apare si un copil. Alasis, o fata roscata de numai 17 ani , nebuna si jucausa, cu o minte de copil, ajunge sa devina fiica adoptat a Regelui Raiului, avand si u...