five :: katherine *düzeltildi*

6K 420 46
                                    

Bölüm şarkısı: Green Day»Time Of Your Life

// on üç yıl önce //

"Baba, ben ne zaman anneme gideceğim?" Küçük çocuk, üzgün suratıyla babasına baktı. Babası derin bir iç çekti ve, "Annen çalışıyor, oğlum." dedi. "Bu hafta sana bakamaz. Bu hafta sonu Katherine ile olacaksın. Ben şehir dışına çıkıyorum."

Küçük çocuk, kollarını bağladı ve alt dudağını sarkıttı. Annesini özlüyordu. Onu bir aydır göremiyordu. Ve burada, oldukça güvensiz hissediyordu.

Özellikle o kadın ortalardayken.

"Calum, tatlım!" Katherine, elindeki tabaklarla onlara doğru gelirken, küçük çocuğa seslendi. "Bana yardım eder misin?" Sanki aksini isteyebilirmiş gibi birde soruyordu. Babasının yanında ona çıkışamazdı. "Tamam."

Mutfağa doğru giderken, içindeki sıkıntıyı söndürecek bir şeyler arıyordu. Artık uyuyamıyordu. Rüyaları kabuslara dönmüştü. İstemediği tecrübeler elde etmişti. Tüm bunları sonlandırmak istiyordu. Tüm bunları sonsuza dek unutmak.

Mutfağa girdiğinde, tezgaha yöneldi. Her zaman nefret ettiği yumurtalı ekmeklerin kokusu, mutfağı sarmıştı. Parmak uçlarının üstünde yükselip, tabağı aldı. Tam o sırada içeri Katherine girdi.

Biz pazar sabahı için oldukça açık giyinmişti. Hiçbir zaman ayağından çıkarmadığı topuklu ayakkabılarının sesi, Calum'ın beynine işliyor ve her hücresini öldürüyordu.

"Oh bebeğim," dedi Katherine, ona doğru eğilerek. "Bu gece misafirlerimiz gelecek." Göz kırpmadan önce arsızca güldü. "Çok eğleneceğiz."

the housemate :: calum hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin