Kim Samuel Pov..
Ish! Ini yang aku tak suka! Fail je kut. Tak payah nak ungkit pasal nyanyi tu. Ayah aku tak pernah nak sokong aku. Ish! " Ayah, Samuel dah fail, fail ajelah. Tak payah nak suruh Samuel berhenti jadi penyanyi. Ini memang impian Samuel. " aku cuba pertahankan diri.
Ayah hanya menggeleng. " Ayah bukan nak Samuel berhenti jadi penyanyi tapi ayah nak Samuel fokus dalam pelajaran. Cuba faham sikit. Macam ni lah . Ayah bagi dua pilihan. Adik kamu, si Jungkook. Papa hentikan dia jadi pengurus kamu . Adik kamu tu perlu fokus juga. "
" Tapi.. " " Tak ada tapi-tapi. Ayah akan carikan manager baru kamu. Kedua, mungkin ayah ambik keputusan suruh kamu berhenti aje jadi penyanyi. Pilih. " putus ayah . " Okay...Samuel pilih ayah carikan manager tapi belum tentu manager tu boleh bertahan. " sinis ku. Ayah hanya memandangku dengan wajah yang serius. Aku naik ke atas dan tidur.
💘
Tzuyu POV..
Lamanya cikgu SeHun ni mengajar. Mengantuk weh. Bila nak bagi nota? Menyesal aku sanjungkan dia sebab muka dia tu handsome. Tak sangka-sangka cara dia mengajar tu mengalahkan pensyarah -pensyarah kat universiti tu.
Takleh tahanlah pula. Check dulu. Ok. Selamat. Apa lagi? Tidurlah.
...........
Penat betul aku menggembara dalam hutan ni. Huh! Penatnya. Yang lain entah ke mana. Aku terjumpa satu gua ni. Tak tahulah nama dia apa. Kpop cave lah. Ish.. Memandai aje.
Aku masuk ke dalam gua tersebut. Sunyi je. Bulu roma aku dah meremang. Takpe. Masuk aje. Jangan fikir benda negatif. Wah! Dalam gua pun ada chocolate cake. Maju nar. Aku hidu cake tu. Elok aje. Rupa dia pun okey. Makan jelah. Nyam-nyam. Sedapnya. " Kau makan apa tu? " satu suara yang Agak keras kedengaran.
Aku hentikan acara makan aku tu. Aku menoleh. Seram weh! Gigi bertaring apa semua. Aku lari tapi aku tengok ada ular besar kejar aku, aku terjatuh ke gaung..
.......Wuarghhh! " Tzuyu! Kamu ni dah kenapa? Time saya mengajar kamu tidur. Disebabkan kamu tidur time saya mengajar, saya denda awak. Berdiri kat luar sekarang! " herdik Cikgu SeHun. Tak sedar yang aku ni dah tidur. Takpelah. Sekali sekala kena denda. Huhu.
YOU ARE READING
His Manager
FanfictionAtas arahan ayahnya, Kim Samuel terpaksa memilih Tzuyu, seorang gadis nerd dan ulat buku sebagai pengurusnya. Kim Samuel sering membuli Tzuyu sepanjang Tzuyu menjadi pengurusnya. Dia buli Tzuyu bukan sebab benci tapi..... 😝