Miben segíthetünk?-Kérdi a barátom semleges hangnemben.
Azzal a férfi Ryan-nek ront.
-Neeee!-Kiáltottam fel kétségbeesetten.
-Emily fuss!-Parancsolt rám két ütés között.
-Nem! Hagyjon békén minket!-Kiáltottam, már sírva. Hátulról kezdtem ütni a sötét alakot ököllel. Mintha meg sem érezte volna.
-Emily!-Ordított rám Ryan, miközben behúzott egyet a férfinak. Vagyis csak húzott volna. Elhibázta. A támadó ezt kihasználva gyomorszájon vágta, és ő összeesett a fájdalomtól.
Több sem kellett, a férfi látva mennyire szenved Ryan, megfordult hogy reagáljon a hátát ért ütésekre. Nem gondoltam volna, hogy képes megütni egy lányt. De mégis. Egy hatalmas pofon volt a jutalmam a hátulról támadásért. Lesokkoltam, mikor a kezét felém lendítette. Normális esetben elhajoltam volna, de valahogy földbe gyökerezett a lábam, olyan gyorsan zajlottak az események. A férfi lendítette a kezét a következő ütéshez, de egy kéz visszatartotta azt. Idegesen fordult meg, hogy véglegesen elintézze Ryan-t.
-FUSS EMILY!-Kiáltotta torka szakadtából.
Nem volt mit tennem, könnyűszerrel elintézne engem, és Ryant is csak hátráltatom. Felálltam és rohanni kezdtem az út szélén lévő erdőbe. Nem mentem a mélyére. Elég bokros volt ahhoz, hogy a szélén maradhassak és lássam mi történik. Lesokkoltam és zokogtam. Részben az arcomra mért ütéstől, részben a hirtelen támadástól. Hiszen mi semmi rosszat nem tettünk senki ellen. Csak boldogok voltunk.
Az arcomhoz nyúltam, hogy letöröljem a könnyeim. Vér. Vérzik. Felszakadt a szemem alatt a bőr. A szívem kalapált. Nem bírom az ilyen helyzeteket. El fogok ájulni. Nem, nem, Emily! Erősnek kell maradnod!
Kikukucskálok a bokor ágai között. Ryan a földön, de az a szemét még mindig üti és rúgja. Alig látok már a könnyeimtől, legszívesebben ordítanék. De nem akarom hogy észrevegyen.
Alig kapok levegőt. Hirtelen egy kis erőre kapok, előkotrom a telefonom a zsebemből. Itt kell lennie! Itt kell lennie! Nincs sehol! Egyre gyorsabban kapkodom a levegőt. Émelygek. Elájulok! Segítség! Végül megtapintom a téglalap alakú készüléket, kirángatom a zsebemből, a társázót hívom elő. Homályosan látom a képernyőt, nem bírom kivenni a számokat. A fejem hasogat. De valahogy mégis sikerül felhívnom a segélyhívót.
-Jó estét, miben segíthetek?-Szólt bele egy nő nyugodt hangon.
-Megtámadtak! A barátom a földön fekszik, van ott egy férfi, engem keres! Siessenek kérem!-Hadartam el sírva várva, hogy a nő azonnal küld valakit.
-Ki beszél? Hol van ön és a barátja?
csend
-Hölgyem hol vannak?-Szólt a diszpécser újra a telefonba jelezve, hogy a segítség érkezik, amint megvan a cím.
-Én...én...az erdőben bújtam el.-A látásomat elvesztettem pillanatnyilag. Minden elsötétült. Próbáltam összeszedni magam, hogy rájöjjek hol vagyok. Hisz ezerszer jártam már erre.
-Hölgyem, kérem nyugodjon meg! Nemsoká érkezik a segítség, csak mondja el pontosan hol vannak!-Utasította a hang Emilyt.
-A....az.. erdő..az Angel street-en.
-Kérem ne tegye le! Azonnal érkeznek a kollégák, és minden rendben lesz!
Azonban már késő volt. A külvilág távolinak tűnt. Olyan érzésem volt, mintha egy álomban lennék, amiben nincs semmi csak sötétség. Fáradt voltam. Jólesett ez a sötétség a hideg földön. Éreztem, ahogy a szemem alól lassan szivárog a forró vér. Melegség öntötte el az arcom.
-Hölgyem jól van?-Visszhangzott a mondat az elmémben. Milyen érdekesen hangzott. "Jól van?". Vajon hogy érti? Ő most mit csinál? Vajon átérzi, amit én érzek most? Hiszen nem is ismer. Biztosan a meleg teáját iszogatja. Egy meleg tea..
-Hall engem?- Halálos nyugodtság lett rajtam urrá. Halálos. Bele lehet ebbe halni? Aligha.
Vajon Ryan mit érezhet? Érez-e egyáltalán valamit? Fájdalom? Félelem? Nyugodtság?
Kezeket érzek a karomon és lábamon. Ennyi. Attól a perctől kezdve se kép se hang. Elájultam.
KAMU SEDANG MEMBACA
A depresszió(s) halált okoz
Misteri / ThrillerEmily egy átlagos, boldog lány. Legalább is az elején. De egy nap olyan dolog történik, ami megváltoztatja hátralévő életét. Többé sosem lesz boldog.. „Hiába minden próbálkozásom, mozdulni sem tudtam. Lefogott. Csak sírtam és ordítottam, de senki ne...