- Тиана! - извика ме мама.
- Какво! - казах аз ядосано защото тя прекъсна маратона на любимото ми шоу.
- Аз излизам, баща ти е на работа, а ти ще стоиш тук без да правиш бели и каквото и да става не изваждай праните дрехи от пералнята!
- Аз оставам....... ааа добре ти тръгвай а аз ще си гледам телевизия. - и се усмихнах доволно.
- Добре, чао ще се видим по-късно. - каза мама и ми помаха докато се качваше в колата.
И след като мама тръгна продължих да гледам маратона. След като шоуто свърши си казах:
- Хххммм, какво ще правя сега? Хей, мама не ми ли каза да извадя праните дрехи? Да каза ми. - мислех си аз. Сигурна съм че ми каза " Извади дрехите от пералнята".
Отидох при пералнята, взех легена и сложих дрехите в него. Но легена беше твърде тежък за мен, ама нямаше кой друг да го вдигне така че.... Трябваше да нося дрехите една по една до простора, от това разхождане напред назад ме заболяха краката. За щастие имам летящо пони. Прикрепих към единия му крак една рибарска кукичка, номерът работеше, без да влизам и излизам постоянно взимах дрехите за простиране. Беше готино.
След като проснах ожаднях, направих си мляко с шоколад. Сложих го в микровълновата да се стопли защото беше много студено. Докато чаках млякото да се стопли отидох в дневната, пуснах си телевизора и започнах да гледам, изведнъж се чу страшен гръм като чели нещо беше избухнало (и беше така микровълновата ни беше избухнала).
- Лееелее! - извиках аз. Вратата на печката беше изпаднала. Взех млякото но беше много топло иии да, изпуснах го на пода. Разбира се чашата се счупи защото беше стъклена. Но не разбрах защо микровълновата гръмна. И се замислих:
- Първо, взех чашата, сложих мляко и какао. Второ, разбърках чашата с моята любима лъжичка. Трето, сложих млякото да се топли. Не! Още не разбирам защо ибухна.
После бързо изтичах до бараката и взех винтоверта на тате. Естествено знам как се използва, гледала съм тате как работи с него. Отидох в кухнята завъртях две винтчета така че вратата да застане както преди. Относно млякото на пода, сложих салфетки отгоре.
Минаха се поне 5 часа и мама се прибра. Тя отиде в кухнята да занесе покупките, чух че казва:
- Ох, какви са тези салфетки? Ааа, защо са мокри? Ооохх, Тиана! КАКВО! Какви са тези винтове по микровълновата? Не.. не може да се отвори. Чакай малко.... оо не, ооо не, кажи ми че не извадила дрехиии...те! Къде са дрехите? Неее! ТИААНАААА!!!
YOU ARE READING
ТИАНА
HumorКнига в която се разказва за пакостливо, малко момиченце на име Тиана :3 Кратки истории от живота на момичето Тиана! Необикновени и забавни случки с детегледачки и кученца ще ви повалят на пода от смях! [недовършена]