Κεφάλαιο 1: Γάμος

1K 51 61
                                    

Μαδρίτη, 5 χρόνια πριν...

-Τe amo, Pedro... ψιθύρισε απαλά η Alicia στον αγαπημένο της καθώς εκείνος άφηνε μικρά φιλιά στη βάση του λαιμού της.

-Yo tambien, mi amor... Quiero hacer amor contigo... είπε εκείνος χωρίς να σταματήσει να την φιλάει (Κι εγώ το ίδιο, αγάπη μου. Θέλω να κάνω έρωτα μαζί σου...).

-Pedro... ψιθύρισε εκείνη προτού παραδοθεί ολοκληρωτικά.

Αρκετή ώρα αργότερα, ο Pedro βγήκε από το σώμα που τόσο λάτρευε. Κοίταξε την Alicia που είχε χαμηλωμένο το βλέμμα της και δάγκωνε τα χείλη της νευρικά. Χαμογέλασε γλυκά κι άναψε τσιγάρο. Δεν μπορούσε να την χορτάσει με τίποτα. Ήταν ο πρώτος του έρωτας, η πρώτη του αγάπη. Ήταν τρία χρόνια μαζί... Έκαναν σχέση όταν εκείνη ήταν 15 κι εκείνος 18... Μόνο που ο υπερβολικός του σεβασμός προς το πρόσωπό της τον έκανε να την περιμένει υπομονετικά μέχρι να ενηλικιωθεί... Αλλιώς δε θα μπορούσε να την κάνει δική του...

Τράβηξε μια ρουφηξιά από το τσιγάρο του και την πλησίασε. Έβαλε τα χέρια του στο πηγούνι της και της ανασήκωσε το πρόσωπο.

-Te amo...

Εκείνη χαμογέλασε αμήχανα και τον κοίταξε έντονα. Έπρεπε να του πει αυτό που έμαθε πριν λίγες ώρες... Δεν έπρεπε να του το κρύβει άλλο...

-Θα με αγαπάς για πάντα;;;; τον ρώτησε με αγωνία.

-Φυσικά, καρδούλα μου, τι ερώτηση είναι αυτή;;; την ρώτησε γελώντας ελαφρά.

-Ό,τι κι αν γίνει;;; ξαναρώτησε η κοπέλα.

-Ναι, μάτια μου... Της απάντησε φιλώντας την τρυφερά στα χείλη. Γιατί με ρωτάς, όμως;; Τι σε έπιασε ξαφνικά;; την ρώτησε στη συνέχεια.

Η Alicia τον κοίταξε με εκείνα τα όμορφα γαλάζια μάτια της. Ένιωσε να χάνεται στο πράσινο βλέμμα του. Αναστέναξε. Έπρεπε να του το πει...

-Pedro, εγώ... Πρέπει να σου πω κάτι που έμαθα...

Εκείνος θορυβήθηκε. Τι είχε μάθει που την τάραξε τόσο;;;

-Μωρό μου, τι έγινε;;; Έχω αρχίσει και ανησυχώ... Τι έμαθες που σε τάραξε τόσο;;; Είναι κάτι άσχημο;;; ρώτησε με αγωνία ο Pedro.

-Όοοχι... Απλά...

-Τι, ψυχή μου;;;

-Είμαι έγκυος, Pedro...
------------------------------
Μαδρίτη, 5 χρόνια μετά...

-Francisco Perez Montalvo, δέχεσαι για σύζυγό σου την Alicia Ruiz Alarcon; Να της είσαι πάντα πιστός και να την αγαπάς ως το τέλος της ζωής σου;

Μεθυστικό σαν πάθοςWhere stories live. Discover now