Κεφάλαιο 2: Υπήρχες πάντα

474 38 34
                                    

Ο Isco κοίταξε τη γυναίκα του που κοιμόταν σαν μωρό στην αγκαλιά του. Της χάιδεψε απαλά τα μαλλιά και άφησε το βλέμμα του να πλανηθεί στο γυμνό κορμί της. Υπήρχαν παντού τα σημάδια του. Όλο το βράδυ έκαναν έρωτα, νιώθοντας ότι θα αναπλήρωναν τον χρόνο που οι συγκυρίες τους κράτησαν χώρια. Δεν πήρε καμία προφύλαξη. Ήξερε πως δεν είχε περάσει πολύς καιρός από την γέννηση του γιου τους - μόλις 4 μήνες - αλλά δεν τον ένοιαζε... Του άρεσε τόσο πολύ να αφήνει την έκρηξη του πόθου του μέσα στη ζεστή φωλιά της... Με καμία άλλη δεν είχε αφεθεί τόσο πολύ... Μόνο μαζί της...Την αγαπούσε με όλο του το είναι. Δεν είχε αγαπήσει ποτέ καμία άλλη έτσι. Το είχε νιώσει από την πρώτη στιγμή που την γνώρισε, από την πρώτη φορά που ακούμπησε τα χείλη της, από την πρώτη φορά που την έκανε δική του...

Σήκωσε το χέρι του και χάιδεψε απαλά το μάγουλο της γυναίκας του.

-Te amo... της είπε καθώς όρμησε μπροστά του η πρώτη φορά που την γνώρισε.
--------------

Δύο χρόνια πριν - Γραφείο Isco Mondalvo

-Señor Mondalvo, ήρθε η κοπέλα που περιμένατε για τη συνέντευξη.

-Si, Jimena, να περάσει! Είπε εκείνος έχοντας το βλέμμα του στραμμένο προς το παράθυρο και αφήνοντας τις σκέψεις να τον παρασύρουν.

Ο Francisco Perez Mondalvo ή Isco για τους φίλους ήταν διευθυντής στο τμήμα κοινωνικών θεμάτων του εβδομαδιαίου περιοδικού La Verdad (Η αλήθεια). Αν και νεαρός σε ηλικία - ήταν μόλις 25 ετών - είχε καταφέρει με τις γνώσεις και την οξυδέρκεια που τον διακατείχε να κάνει αισθητή την παρουσία του στο χώρο του τύπου. Ξεκίνησε από νεαρός να ασχολείται με τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι άνθρωποι γύρω του, καταγράφοντάς τα με τη φωτογραφική του μηχανή και αποτυπώνοντάς τα στο χαρτί. Στα 23 κατάφερε να τελειώσει δημοσιογραφία με μεταπτυχιακό στην κοινωνιολογία. Την ίδια χρονιά, βρήκε δουλειά στην εφημερίδα La Verdad ξεκινώντας ως απλός αρθρογράφος στην στήλη των κοινωνικών προβλημάτων. Δύο χρόνια αργότερα, ο εκδότης του περιοδικού, βλέποντας την πολύ καλή δουλειά του, του ανέθεσε τη διεύθυνση της στήλης κοινωνικών προβλημάτων, κάτι που δυσαρέστησε αρκετούς επίδοξους μνηστήρες της εν λόγω θέσης...

Το διακριτικό χτύπημα της πόρτας τον έκανε να διακόψει τις σκέψεις του και να στρέψει το βλέμμα του προς την κλειστή πόρτα.

-Περάστε... είπε απαλά.

Είδε την πόρτα να ανοίγει και να μπαίνει μέσα μια νεράιδα. Γιατί, αποκλείεται να ήταν επίγειο αυτό το πλάσμα... Ένα πλάσμα με ξανθά μαλλιά και δύο υπέροχα γαλάζια μάτια. Δύο όμορφα σαρκώδη χείλη που σε προκαλούσαν να τα γευτείς... Ένιωσε την ανάσα του να κόβεται. Πρώτη φορά στη ζωή του έβλεπε τόση ομορφιά σε ένα άτομο...

Μεθυστικό σαν πάθοςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang