Κεφάλαιο 14: Λόγια που καίνε...

222 32 51
                                    

-Pedro, que has dicho??? (Πέδρο, τι είπες;;;)

Ο Pedro φύσηξε με δύναμη τον καπνό από το τσιγάρο του. Το κορμί του πονούσε από τα χτυπήματα που του είχε δώσει εκείνος ο ηλίθιος ο άντρας της Alicia. Δε θα το άφηνε να περάσει έτσι αυτό... Θα τον έκανε να πληρώσει κάθε μπουνιά που του έδωσε... Θα τον έκανε να υποφέρει όπως υπέφερε κι αυτός τόσα χρόνια από την έλλειψή της... Πώς, όμως, θα κατάφερνε κάτι τέτοιο;; Η Alicia τον μισούσε και, από ό,τι φαινόταν, ήταν πολύ ερωτευμένη με τον άντρα της. Δεν ήταν ηλίθιος... Την ήξερε πολύ καλά... Φαινόταν στα μάτια της πόσο πολύ αγαπούσε εκείνον τον άθλιο... Τον κοιτούσε με τον ίδιο τρόπο που κοιτούσε κάποτε και τον ίδιο... Μόνο που η ματιά της κάθε φορά που αντίκριζε τον Isco ήταν πιο τρυφερή, πιο ερωτική από τότε... Έτριξε τα δόντια του με μανία. Αυτή η γυναίκα του ανήκε δικαιωματικά και θα την κέρδιζε... Με όποιο τίμημα...

-Αυτό που άκουσες, Pablo... Την βρήκα... Μένει στο διπλανό δωμάτιο από το δικό μου με τον άντρα και τα παιδιά της... Μόνο που το ένα παιδί, είναι το παιδί που απέκτησε μαζί μου!! Και το μεγαλώνει ένας καραγκιόζης!!! Το δικό μου παιδί!!! είπε με θυμό καθώς τραβούσε άλλη μια ρουφηξιά από το τριγάρο του.

-Απίστευτο μου φαίνεται...

-Εμένα να δεις!! Καταλαβαίνεις πώς ένιωσα όταν την είδα ξαφνικά μπροστά μου;;; Χριστέ μου, ήταν ίδια με τότε αλλά ακόμα πιο όμορφη...

-Της μίλησες; Της είπες ποιος είσαι;;;

-Δε χρειάστηκε να της πω... Η Alicia θα με αναγνώριζε όσα χρόνια κι αν περνούσαν... Όπως κι εγώ... Βέβαια, η πρώτη της αντίδραση ήταν να κάνει ότι δε με γνωρίζει... Όμως, το είδα στο βλέμμα της ότι με αναγνώρισε... Την ξέρω πολύ καλά...

-Και για το παιδί; Μιλήσατε;

-Αρνήθηκε τα πάντα! Μου είπε ότι ο μικρός δεν είναι γιος μου αλλά ούτε και δικός της! Μου είπε ότι είναι ο μικρός της αδερφός! Ψέματα μου είπε! Το παιδί είναι ίδιο εκείνη! Ίδια μάτια, ίδια μαλλιά, ίδιο χρώμα δέρματος! Πώς γίνεται να μην είναι γιος της;;;;

-Ηρέμησε, Pedro... Μπορεί όντως να μην είναι παιδί της...

-Αυτό αποκλείεται!!! Έχει την ηλικία που θα είχε το παιδί μας!!

-Δε νομίζω να σου έλεγε ψέματα για ένα τόσο σοβαρό θέμα, Pedro... Εσύ ο ίδιος μου είπες ότι δεν είναι τέτοιος άνθρωπος... Αν το παιδί ήταν δικό σου θα στο έλεγε...

-Και τότε αυτό το μωρό ποιου είναι, Pablo;;;; Γιατί, εκείνη ισχυρίζεται ότι το δικό μας παιδί ήταν κορίτσι και πως το έχασε!! Και πως ο μικρός που είναι μαζί της είναι ο γιος που γέννησε η μαμά της λίγους μήνες πριν η ίδια μείνει έγκυος από μένα!!!

Μεθυστικό σαν πάθοςWo Geschichten leben. Entdecke jetzt