Κεφάλαιο 8: Αναδρομή στο παρελθόν

342 28 108
                                    

Ο Isco τύλιξε μια καθαρή πετσέτα γύρω από το γυμνό του σώμα και βγήκε από το μπάνιο. Τα κατάμαυρα ίσια μαλλιά του λαμποκοπούσαν σαν το μετάξι. Έψαξε με τα μάτια του τη γυναίκα του. Την εντόπισε να απλώνει κρέμα σώματος με άρωμα βανίλια στο ημίγυμνο και καλλίγραμμο σώμα της. Το άρωμα της βανίλιας που κατέκλυσε τον χώρο αναστάτωσε τις αισθήσεις του. Ένιωσε μια έξαψη και μια φλόγα να απλώνεται στο κορμί του. Μια έξαψη που δε θα έσβηνε ποτέ όσα χρόνια κι αν περνούσαν... Την αγαπούσε αυτή τη γυναίκα... Την λάτρευε όσο κανέναν άλλον στον κόσμο... Την ερωτεύτηκε από το πρώτο λεπτό, από την πρώτη στιγμή που την αντίκρισε... Κι ας πίστευε πως δε θα αγαπούσε ποτέ ξανά μετά την προδοσία και το ψέμα εκείνης... Της πρώην γυναίκας του... Εκείνης που τον πρόδωσε με τον χειρότερο τρόπο... Που της είχε δώσει τα πάντα κι αυτή τον πρόδωσε...

Αναστέναξε βαθιά και προχώρησε προς το εσωτερικό του δωματίου. Η Alicia δε φάνηκε να προσέχει την παρουσία του, καθώς ήταν ακόμα απασχολημένη με την περιποίηση του σώματός της. Την πλησίασε και την αγκάλιασε από τη μέση τραβώντας την κοντά στο σώμα του. Την ένιωσε να τσιτώνεται. Ήξερε πως ήταν θυμωμένη μαζί του εξαιτίας της άδικης επίθεσής του όταν είδε εκείνον να την αγγίζει... Ζήλεψε... Ζήλεψε πολύ... Αυτός ο άντρας ήταν ο πρώτος έρωτας της Alicia, αυτός στον οποίο έδωσε θεληματικά την αγνότητά της, αυτός στον οποίο είχε αφοσιωθεί και ψυχικά και σωματικά...

-Francisco, άσε με, σε παρακαλώ... την άκουσε να του λέει.

Εκείνος, αγνοώντας την παράκλησή της, άρχισε να αφήνει φιλιά στο σβέρκο της και να χαϊδεύει αισθησιακά τα μπράτσα της. Την ένιωσε να παίρνει μια κοφτή ανάσα. Χαμογέλασε πάνω στο σβέρκο της. Δεν μπορούσε να του αντισταθεί όσο πείσμα κι αν έβαζε...

-Γιατί αντιστέκεσαι, corazon mio (καρδιά μου)?? Της ψιθύρισε καθώς συνέχισε να αφήνει φιλιά στο σβέρκο της.

Την ένιωσε να τσιτώνεται ξανά και, με μια απότομη κίνηση, να απομακρύνεται από την αγκαλιά του. Σήκωσε το βλέμμα του και την κοίταξε. Είχε σταυρώσει τα χέρια στο στήθος της, κάνοντάς το να φουσκώσει, και τον κοιτούσε θυμωμένη. Ξεροκατάπιε, όταν τα πεινασμένα μάτια του έπεσαν πάνω στο στητό και σφριγηλό στήθος της.

-Μου αρέσει που ρωτάς κιόλας... Με αμφισβήτησες, Francisco... Για δεύτερη φορά μέσα σε μια μέρα! Του είπε θυμωμένη και πικραμένη ταυτόχρονα.

Ο Isco αναστέναξε και την πλησίασε. Άπλωσε τα χέρια του και άγγιξε τα μπράτσα της. Την κοίταξε. Το βλέμμα της ήταν ακόμα θυμωμένο και πικραμένο.

Μεθυστικό σαν πάθοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora