Κεφάλαιο 13: Ξεκαθάρισμα

251 31 60
                                    

Ο Pedro άνοιξε τα μάτια του και κοίταξε γύρω του. Βρισκόταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι του γυμνός. Δίπλα του, επίσης γυμνή, κοιμόταν η Beatriz. Έριξε μια ματιά στο όμορφο κορμί της. Τον λαιμό της κοσμούσαν διάφορες πιπιλιές και τα χείλη της ήταν φουσκωμένα από τα καυτά και παθιασμένα φιλιά που της έδινε τις τελευταίες 2 ώρες. Κάνοντας έρωτα με την Beatriz, πίστευε ότι καθησύχαζε τον πόθο που του ξυπνούσε η θύμηση της Alicia. Της μοναδικής γυναίκας που αγάπησε. Όσες γυναίκες πέρασαν από τη ζωή και το κρεβάτι του - και ήταν πάρα πολλές - δεν μπόρεσαν ποτέ να σβήσουν από την ψυχή και το μυαλό του εκείνη...

Έσπρωξε με δύναμη τα σεντόνια και σηκώθηκε, έτσι όπως ήταν ολόγυμνος, από το κρεβάτι.Έψαξε με τα μάτια του το πακέτο με τα τσιγάρα του. Τα είχε ανάγκη. Είχε ανάγκη τη νικοτίνη να κυλήσει στο αίμα του, να τον ηρεμήσει, να κατευνάσει τον πόθο του για την Alicia αλλά και την απογοήτευσή του που το παιδί του το μεγάλωνε ένας ξένος. Γιατί, όσο κι αν το αρνιόταν η Alicia, ήταν σίγουρος πως ο Antonio ήταν το παιδί που απέκτησε μαζί της πέντε χρόνια πριν... Τα καταγάλανα μάτια του παιδιού που ήταν τόσο ίδια με εκείνης, τα κατάξανθα μαλλιά και τα ροδοκόκκινα χείλη, δεν άφηναν καμία αμφιβολία ότι ο μικρός ήταν γιος της γυναίκας που αγαπούσε. Και γιος του...

Πήρε το πακέτο από τα τσιγάρα στα χέρια του κι άναψε ένα. Η γλυκιά μορφή της ήρθε πάλι να τον επισκεφτεί. Η απαξίωση και η απέχθεια στο βλέμμα της όταν ακούμπησε ξανά τα χείλη της πριν από δύο ώρες, αντί να τον αποδυναμώσουν, τον πείσμωσαν περισσότερο. Έπρεπε να την κερδίσει πίσω με όποιο κόστος. Αυτή η γυναίκα ήταν δική του. Μόνο δική του...

Το βλέμμα του έπεσε πάνω στο κινητό της που ήταν αφημένο στο κομοδίνο του. Τα μάτια του άστραψαν από άγρια χαρά, όταν συνειδητοποίησε πως αυτό θα τον βοηθούσε να σπείρει ζιζάνια στον γάμο της Alicia και να την κάνει δική του όπως παλιά.

-Είσαι δική μου, Alicia... Μόνο δική μου... Και καλά κάνεις να το καταλάβεις αυτό το συντομότερο δυνατό... Γιατί, δεν πρόκειται να αφήσω τον καραγκιόζη σου να σε χαίρεται για πολύ καιρό ακόμη... μουρμούρισε προτού φορέσει τα ρούχα του και κλείσει την πόρτα πίσω του αφήνοντας την Beatriz μόνη.

---------------------------------------

Ο Isco χαμογέλασε και χάιδεψε τρυφερά το μάγουλο της γυναίκας του. Η αίσθηση βελούδου, που πάντα ένιωθε όταν την ακουμπούσε, έφτασε και πάλι από τα ακροδάκτυλα στην καρδιά του. Ήξερε πως, όσα χρόνια κι αν περνούσαν, ο πόθος και η αγάπη του για αυτή τη γυναίκα θδε θα μειωνόταν ούτε στο ελάχιστο. Ήταν ερωτευμένος μαζί της, ίσως από εκείνο το πρώτο λεπτό που την αντίκρυσε. Ένιωσε την επιθυμία μέσα του να φουντώνει. Ήθελε απεγνωσμένα να την φιλήσει ξανά, να ενώσει το κορμί του με το δικό της, να νιώσει τη γυμνή σάρκα της να τρέμει πάνω στη δική του. Έκανε ένα βήμα και την πλησίασε περισσότερο μηδενίζοντας την απόσταση που υπήρχε ανάμεσά τους. Το σώμα του κόλλησε πάνω στο δικό της. Το ένιωσε να τρέμει. Τα πεινασμένα χείλη ενώθηκαν στην στιγμή κάνοντας τα δύο κορμιά να πάρουν φωτιά.

Μεθυστικό σαν πάθοςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant