Τρεις μέρες μετά...
Ο Isco συνέχισε να έχει το βλέμμα του στυλωμένο στο παράθυρο. Είχαν περάσει ακόμα τρεις μέρες από τη συνάντησή του με την Beatriz αλλά ακόμα να μιλήσει στη γυναίκα του για αυτή την απρόσμενη συνάντηση. Για καλή του τύχη, ούτε αυτή η αδίστακτη γυναίκα ούτε ο πιλότος είχαν βρεθεί στο δρόμο του ίδιου και της Alicia... Βέβαια, δεν είχε ησυχάσει καθόλου... Η ανησυχία συνέχιζε να του τρώει τα σωθικά και δεν τον άφηνε να ησυχάσει ούτε λεπτό... Ο ύπνος του είχε γίνει ανήσυχος, γεμάτος εφιάλτες στους οποίους κυριαρχούσε η Beatriz και ο Pedro και ο Mauricio... Τι θα γινόταν αν οι εφιάλτες του επαληθεύονταν;;; Αν αυτά τα τρία αδίστακτα άτομα συνεργάζονταν μεταξύ τους και προσπαθούσαν να βλάψουν τόσο αυτόν όσο και τη γυναίκα και τα παιδιά του;;; Στη σκέψη αυτή ένιωσε το αίμα του να παγώνει... Δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι η Alicia και τα δύο αθώα παιδιά τους θα πάθαιναν κακό... Έπρεπε με κάθε τρόπο να τους προστατεύσει...
Γύρισε απότομα το σώμα του και εστίασε το βλέμμα του στην Alicia που κοιμόταν αμέριμνη. Πλησίασε το υπέρδιπλο κρεβάτι και κάθισε στην άκρη του. Άπλωσε το χέρι του και χάιδεψε απαλά τα ξανθά μαλλιά της και τον γυμνό ώμο της. Εκείνη χαμογέλασε στον ύπνο της κάνοντάς τον να χαμογελάσει κι εκείνος με τη σειρά του.
-Corazon mio...(Καρδιά μου...) Δε θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει... Ούτε εσένα ούτε τα παιδιά... Είσαι τα πάντα για μένα... Εγώ κι εσύ ήμασταν και είμαστε ακόμα παράξενα δεμένοι, μωρό μου...
Σηκώθηκε από δίπλα της και κατευθύνθηκε προς το μίνι μπαρ του δωματίου τους. Ήξερε πως η ώρα ήταν περασμένη και σε λίγες ώρες ο ήλιος θα έκανε την εμφάνισή του στον ήλιο του μαγευτικού Παρισιού αλλά δεν μπορούσε να ησυχάσει και να κοιμηθεί. Μπορεί να είχαν ηρεμήσει από τους εχθρούς τους, αλλά ήξερε με βεβαιότητα ότι αυτό ήταν προσωρινό. Ήταν σίγουρος πως αυτοί οι δύο, ίσως με την πολύτιμη βοήθεια του Mauricio που μόλις είχε δραπετεύσει, θα επανέρχονταν με ένα σατανικό σχέδιο που θα είχε ένα μόνο σκοπό... Τον χωρισμό του από τη γυναίκα του... Δεν ήξερε αν αυτοί οι δύο γνωρίζονταν αλλά μπορούσε να πει με βεβαιότητα ότι η Beatriz θα συνεργαζόταν σίγουρα με τον αγαπημένο της αδερφό για να πετύχει το οποιοδήποτε σχέδιό της... Και, ίσως, πάντα με την πολύτιμη βοήθεια του αδερφού της, να έψαχνε το παρελθόν της Alicia για να βρει τον γοητευτικό πιλότο...
Πλησίασε ξανά το παράθυρο στυλώνοντας το βλέμμα του στον ξάστερο παριζιάνικο ουρανό και πίνοντας μια γουλιά από το ποτό του. Άφησε το καυτό υγρό να κυλήσει στις φλέβες του καθώς το μυαλό του έτρεξε πίσω... Στην πρώτη μέρα που η Alicia δούλεψε κοντά του...
BẠN ĐANG ĐỌC
Μεθυστικό σαν πάθος
Lãng mạn"Francisco Perez Montalvo, δέχεσαι για σύζυγό σου την Alicia Ruiz Alarcon; Να της είσαι πάντα πιστός και να την αγαπάς ως το τέλος της ζωής σου;" "Ναι, πάτερ... Δέχομαι..." "Alicia Ruiz Alarcon, δέχεσαι για σύζυγό σου τον Francisco Perez Montalvo; Ν...