Ο Pablo έμεινε να κοιτάζει έκπληκτος τον Pedro που είχε χαμηλώσει το κεφάλι του γεμάτος ντροπή. Ντροπή που του έκρυψε τόσα χρόνια την αλήθεια. Ντροπή για τα ψέματα που του αράδιαζε τόσο καιρό...
-Pedro... Τι είπες;;;; τον ρώτησε με χαμηλή φωνή.
Εκείνος σήκωσε διστακτικά το κεφάλι του. Η έκπληξη και η απορία ήταν έκδηλη στο βλέμμα του φίλου του κι ήταν, απόλυτα λογικό. Πέντε χρόνια τώρα άκουγε για μια αδίστακτη γυναίκα, μια γυναίκα που δε δίστασε να απατήσει τον αρραβωνιαστικό της που την λάτρευε με τον καλύτερό του φίλο... Είχε καταφέρει να κάνει τον Pablo να μισεί αυτή τη γυναίκα που κατέστρεψε τον φίλο του όταν ο ίδιος ήταν χιλιόμετρα μακριά δοκιμάζοντας την τύχη του ως πιλότος σε μια αμερικανική εταιρεία αερογραμμών.
-La verdad... (την αλήθεια)
-Ποια αλήθεια, Pedro;;;; Όταν επέστρεψα από την Αμερική, έναν χρόνο μετά τον χωρισμό σου, σε βρήκα σε κακά χάλια... Ήσουν έτοιμος να παρατήσεις τα πάντα εξαιτίας μιας τσούλας που πήγε και πηδήχτηκε με τον κολλητό σου!! Εγώ ο ίδιος σε έσυρα στο Παρίσι για να την ξεχάσεις και να μην παρατήσεις τα όνειρά σου εξαιτίας της!!! Και, τώρα, τέσσερα χρόνια μετά, μου λες πως όσα μου είπες εκείνο το βράδυ που σε μετέφερα εσπευσμένα στο νοσοκομείο για πλύση στομάχου λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ, ακριβώς λίγο πριν αρχίσεις την καριέρα σου, ήταν ψέματα;;; Όλα όσα πέρασες εξαιτίας αυτής της πόρνης ήταν ψέματα;;; τον ρώτησε έξαλλος ο Pablo αρνούμενος να πιστέψει όλα όσα του είπε ο φίλος του.
Ο Pedro τον πλησίασε θυμωμένος με μάτια που πετούσαν φλόγες. Χωρίς να σκεφτεί το μέρος και τον χώρο που βρίσκονταν άρπαξε τον φίλο του από τον γιακά του λευκού πουκαμίσου του και τον τράνταξε βίαια.
-Σου είπα να μην μιλήσεις ξανά άσχημα για αυτήν!!! Τι δεν καταλαβαίνεις;;;;; Ναι, λοιπόν!!! Όλα ήταν ψέματα!!!! Ποτέ της δεν πήγε με άλλον!!! Ήταν ανίκανη να κάνει κάτι τέτοιο!!! Και ξέρεις γιατί;;; Γιατί με αγαπούσε με όλη της την καρδιά!!! Αυτό ήταν το μοναδικό της λάθος!!! Με αγάπησε παράφορα!!! Ποιον;;; Εμένα!!! Εμένα που της ζήτησα να σκοτώσει ό,τι μια γυναίκα αγαπάει περισσότερο στον κόσμο!!! Το παιδί της!!! Της ζήτησα να κάνει έκτρωση!!! Ενώ ήξερα ότι αυτό θα σκότωνε πρώτα εκείνην!!! Είπε ο Pedro και, αφήνοντας τον φίλο του, κατέρρευσε στην καρέκλα του ξεσπώντας σε αναφιλητά.
Ο Pablo τα έχασε με την ορμή του φίλου του. Πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που γνωρίζονταν τον είδε να ξεσπάει με τέτοιο θυμό. Πάντα ήταν οξύθυμος αλλά κατάφερνε να τιθασεύει και να ελέγχει το θυμό του. Τώρα, όμως, τα δάκρυα έτρεχαν ποτάμι από τα μάτια του και το στήθος του τρανταζόταν από τα αναφιλητά. Έριξε μια ματιά πίσω του ανήσυχος. Το τελευταίο πράγμα που ήθελε ήταν να δημιουργηθεί αναστάτωση στο αεροπλάνο επειδή οι φωνές των δύο πιλότων ακούγονταν μέχρι έξω στις επιβατικές θέσεις...
YOU ARE READING
Μεθυστικό σαν πάθος
Romance"Francisco Perez Montalvo, δέχεσαι για σύζυγό σου την Alicia Ruiz Alarcon; Να της είσαι πάντα πιστός και να την αγαπάς ως το τέλος της ζωής σου;" "Ναι, πάτερ... Δέχομαι..." "Alicia Ruiz Alarcon, δέχεσαι για σύζυγό σου τον Francisco Perez Montalvo; Ν...