Κεφάλαιο 10: Μένω εκτός...

248 28 53
                                    

Ο Ίσκο έμεινε να κοιτάζει τη φωτογραφία στην οποία η γυναίκα του φιλιόταν με εκείνον που της κατέστρεψε τη ζωή. Δεν μπορεί να ήταν αλήθεια όλο αυτό που έβλεπε... Δεν μπορεί η Alicia που γνώρισε κι αγάπησε να του είχε δοθεί με τόσο πάθος ενώ προηγουμένως είχε λερώσει τα χείλη της φιλώντας κάποιον άλλον... Η Alicia, η δικιά του Alicia, δε θα φερόταν τόσο πρόστυχα...

Ένιωσε τη ζήλια να του τρώει τα σωθικά για άλλη μια φορά σήμερα. Αυτός ο άντρας ήταν μια αδιόρατη απειλή, ένας κίνδυνος που έπρεπε πάση θυσία να αποφύγει. Ήταν ξεκάθαρο ότι ήταν ακόμα ερωτευμένος με την Alicia και το γεγονός ότι ήταν παντρεμένη με παιδί του ήταν εντελώς αδιάφορο. Διαφορετικά, δε θα ακουμπούσε τα χείλη της με τα δικά του τόσο ξεδιάντροπα...

Γύρισε και κοίταξε την Alicia που κοιμόταν αμέριμνη στην αγκαλιά του. Το χέρι της ακουμπούσε το γυμνό του στήθος και τα πόδια της είχαν μπλεχτεί με τα δικά του. Χαμογέλασε με τον τρόπο που είχε ξαπλώσει στην αγκαλιά του. Ήταν λες και ήθελε τη ζεστασιά των χεριών του γύρω της. Το μάτι του έπεσε και πάλι στη φωτογραφία η οποία του υπενθύμιζε με ειρωνεία ότι η γυναίκα του τον είχε προδώσει. Αναστέναξε βαθιά και κοίταξε ξανά τη γυναίκα του. Η ανάσα της έβγαινε ρυθμική και το γυμνό της στήθος ανεβοκατέβαινε καθώς ανέπνεε. Χωρίς να χάσει καιρό, την έσπρωξε απαλά από την αγκαλιά του κι έπεσε από πάνω της, χαράζοντας με φιλιά τα χείλη και το στήθος της.

Εκείνη άνοιξε απορημένη τα μάτια της.

-Isco, que haces??? Ρώτησε με δυσκολία καθώς ένιωσε να την πνίγουν κύματα ηδονής. ( Ίσκο, τι κάνεις;;;)

Ο Isco δεν απάντησε παρά μόνο συνέχισε να φιλάει κάθε εκατοστό του στητού και σφριγηλού στήθους της, ενώ, ταυτόχρονα, άφησε τα χέρια του να χαρίζουν χάδια στο υπόλοιπο κορμί της.

-Isco... την άκουσε να λέει μέσα από τους αναστεναγμούς της.

Τράβηξε με δύναμη το σεντόνι που κάλυπτε τη γύμνια της κι ετοιμάστηκε να την κατακτήσει, όταν το βρεφικό κλάμα του γιου του έσπασε την ησυχία που επικρατούσε.

-Mi amor... Σταμάτα... Πρέπει να ταΐσω το μωρό... άκουσε την Alicia να λέει ξέπνοη.

Ένευσε καταφατικά και τραβήχτηκε τυλίγοντας το γυμνό σώμα του με μια πετσέτα. Η Alicia του χαμογέλασε και, αφού φόρεσε το νυχτικό της, κατευθύνθηκε προς την κούνια του Daniel. Εκείνος έμεινε να την κοιτάζει εκστασιασμένος.

-Te espero... της ψιθύρισε φιλώντας τα κατακόκκινα χείλη της. (Σε περιμένω...)
-------------------------

Μεθυστικό σαν πάθοςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin