Rozdział XXIV

1.4K 79 11
                                    

•Tom•
Po tym, jak Silver się rozłączyła, zacząłem się poważnie martwić. Nie mogłem pozwolić, żeby coś stało się mojej Księżniczce! Czym prędzej poleciałem do Polski.

Teraz byłem w drodze do jej mieszkania.
Zapukałem.
Nic.
Zapukałem jeszcze raz. I kolejny.
Zero odpowiedzi.
Delikatnie nacisnąłem klamkę. Ustąpiła. Wszedłem do środka.
- Silver... przyjechałem, Kochanie!
Odpowiedziała mi cisza. Poszedłem do salonu. Na stole zauważyłem jakiś papier.
Zacząłem czytać...
Z każdą kolejną linijką moje oczy zapełniało coraz więcej łez.
Co ta szmata Taylor zrobiła?!! Przecież od dawna z nią nie jestem!!!
Po przeczytaniu listu pobiegłem do pokoju mojej Ukochanej.
Zamarłem z przerażenia.
Leżała na podłodze, cała zakrwawiona, a na biurku leżało mnóstwo pudełek po lekach. Miała zmasakrowaną rękę.
Upadłem na kolana.
- NIE, NIE, NIE, NIE!!! SILVER!!! SŁYSZYSZ MNIE? - krzyczałem i płakałem ale na próżno.
Dorwałem mój telefon z jej biurka i wykręciłem numer na pogotowie. Zaraz mieli się zjawić.
Wziąłem Silver na kolana i próbowałem zatrzymać krwotoki. Pochyliłem się nad nią i pocałowałem jej usta. Moja łza kapła na jej policzek.
Moja biedna Księżniczka...
- Kocham Cię... obiecuję, uratuje Cię! - szepnąłem.
Nie mogłem uwierzyć w to, co widziałem. Tak strasznie chciałem, żeby to był tylko sen... Ale to nie był sen.

Przyjechała karetka i zabrali ją do szpitala. Pojechałem za nimi.

Czekałem w holu szpitalnym. Byłem cały w nerwach. Tak ją kochałem! Nie mogłem jej stracić!
Włączyłem komórkę i kliknąłem w wiadomości z Taylor.
CO TA JĘDZA NAJLEPSZEGO ZROBIŁA?!
To wszystko co pisała.... było bzdurą! Jak ona mogła?!
Po co ja zostawiałem moją Silv po śmierci jej mamy... trzeba było z nią zostać! To wszystko moja wina!
Pielęgniarka wyszła z sali, gdzie leżała moja ukochana.
- Ona... wykrwawiła się na śmierć, a przedawkowanie leków zniszczyło jej organizm. Już nic nie da się zrobić.

Niemożliwe!
Silver!
Moja księżniczko...
Nie...
Nie odchodź!
Nie mogę Cię stracić...
Kocham Cię...

Love me // Tom Hiddleston [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz