R.I.P

73 4 0
                                    

Na samym początku składam hołd zmarłemu

18.12.2017r Kim Jong-hyun z zespołu SHINee.

Piosenkarz popełnił, według policji samobójstwo pozostawiając po sobie smutny list pożegnalny 😭.
Zespół ten jest mi bliski sercu, ponieważ to on jako pierwszy z piosenką Hello zagościł na mojej liście muzycznej w telefonie i to wszystko się od tego zespołu zaczęło cała miłość do Korei...
Samobójstwo to poważna sprawa a wszystko zaczyna się, od poczucia winny a winna zamienia się w depresje, która niczym cichy zabójca namawia nas do tych najbardziej radykalnych środków jednak według mnie, to jeśli pacjent powie coś dziwnego psychiatrze/ psychologowi to powinni zacząć jakoś inaczej do tego podchodzić.

Większość społeczeństwa traktuje, takich ludzi jak wariatów. Więc raczej nikt nie będzie zwierzał się z tego, co mu na sercu leży...
W czasie mojej całej dotychczasowej nauki jakieś 10 osób popełniło samobójstwo 😢 ...
NIE TRAKTUJMY TAKICH OSÓB JAK WARIATÓW!
Jeśli nasza intuicja podpowiada nam, że dzieje się coś nie tak z naszym bliskim/znajomym nie zastanawiajmy się długo, bo jutro już tej osoby może nie być...
Z własnego doświadczenia wiem, że osoby borykające się z długotrwałą depresją nie potrzebują, niczego innego jak bliskości i uwagi drugiej osoby taka mała rzecz a potrafi zmienić przyszłość...

Kim Jong-hyun życzę ci, żebyś odkrył, w nowym życiu to, czego nie mogłeś teraz, żebyś pokochał siebie na nowo

Beatrinn

Killing Stalking- Nowe Życie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz