tripcan

49 3 0
                                    

Bazen düşünüyorum da harbi harbi benden bi yol olmaz. Düzen desen yok, şans desen yok, mutluluk desen yok, başarı desen yok, yetenek desen hiç yok. Bir insan herhangi bir derste başarılı olamaz mı ya? Ne bileyim bazılarının sesi kadife gibi olur, bazıları bir resim çizerki sanki gerçek dünya o kağıttan ibaret içindesin.  Bazıları nakış diker renk renk elbiseler, pantolonlar, kazaklar. Kimisi sporda başarılıdır. 

Yazısı inci gibi olanlar da var mesela.  Peki bende ne var?

HİÇ.

Olmuyor, bende böyleyim demekki. Uyurum ben çok güzel. Saatlerce belki. Uyandırmak için davul zurna ile gelmelisiniz ki işe yarasın. Tabi bu da bir başarı mıdır bilmiyorum. Kaçıyorsun diyor bir kaç arkadaş. Uyku en güzel kaçış yoluymuş. Ses çıkarmıyorum kim bilebilir ki gördüğün kabusları? Dışarıdan hep gülen birinin o "kaçış" saatlerinde kafasında neler döndüğünü kim bilebilir ki?

Ha birde şu var neye göre başarı niye başarı, çok mu önemli başarılı olmak, bir yerlere gelmek?

Boş.

Sıkıcı.

Anlamı ne ola ki yaşamanın?

Her sabah işe okula gitmek mi?

Hep daha iyi yerlere gelmek mi?

Sürekli rutin şeyler yapıp fabrikadan çıkma hayatlar yaşamak mı?

Her zaman en iyisi olmak mı?

Hayır benim istediğim bu değil, varsın başarısız bir hayat olsun ama yine de o sıkıcı hayatlardan olmasın. Kendi yağımda kavrulayım ama kimsenin kokusu sinmesin kimse bana karışmasın. Çok mu bir şey istiyorum hani sizinde her zaman dediğiniz gibi " Bana dokunmayan yılan bin yaşasın " misali.

Özgürce, sınavlarla kısıtlanmadan, para derdim olmadan, her duyguyu en güzel şekilde tadarak yaşayacağım bir hayat istiyorum. Tamam çok şey istiyorum. Merhaba ütopyam merhaba kendi krallığım.

En iyisi artık kaçmak.

Sağlıcakla kalın.

Bu can sıkıntısı adamı öldürür.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin