Siz-

33 1 0
                                    

Bazı insanlara özenirim fazlasıyla, saçı uzun kızlar mesela.

Onlar birçok şeyin timsalidir. Kendilerine güvenleri tamdır onların. Attıkları her adımda ayrı bir düşünce dolanır kafalarının içlerinde, saç uçlarına kadar saklamayı bilirler dertlerini, sıkıntılarını. Güçlüdürler onlar, yılmazlar öyle her şeyden. Kolaya kaçmazlar mesela bir düzene göre kendi kafalarında her şeyi düzenler, çözümlerler. Aynanın karşısına geçip kendilerine baktıklarında çaresizlik hissetmezler, saçlarını tararlar uzun uzun düşüncelerinde kaybolurken anılar, hatıralar, sıkıntılar; onlar saçlarını uçlarına kadar tarayıp bir şeylerin geçeceğini beklerler.Ümitleri tamdır, saçlarını savurduklarında tüm yüklerden kurtulacaklarını bilirler. Kısa saçın acizliğine, kısıtlanmış özgürlüğüne şahit olmamışlardır. Toplumda garipsenmezler, aksine benimsenirler onlar. Şarkıların baş konusu olurlar genelde, uzun saçları dolanır mısraların arasına her biri birer ezginin vazgeçilmez bir notası. Savurulur giderler sözlerin, rüzgarların arasında. Rahatlığı, rahatsızlığın içinde yaşarlar doyasıya. Aceleye gelmez öylelerin işleri her şey bir düzene göre ilerler.Belki de hiç kırılmamışları vardır, saç diplerinden saç uçlarına kadar. İncinmemiştir ruhu, üzülmemiştir doyasıya. Saçlarının dayanamayacağı acizliği taşımamıştır belki de.

Siz, siz olun kimsenin sizi saç diplerinize kadar üzmesine izin vermeyin.

Siz, siz olun ruhunuz incindiği için hayatınızda çok sevdiğiniz şeylerden vazgeçmeyin, bir şey değişmiyor. Daha çok kırılan yine sizsiniz. Kendinizi kandırmayın.

Siz, sadece siz olun.

Sağlıcakla. 

Bu can sıkıntısı adamı öldürür.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin