Lisa pov
Aku harap si jennie ni tak tolak rosè dalam sungai nanti.dia bukan boleh percaya sangat.lepas apa yang dia cakap dekat aku haritu.aku langsung tak ada hati untuk tolong dia ataupun berkawan dengan dia.
"Jom lah lisa!"jennie menarik tangan aku.tapi aku segera melepaskannya.
"Jom je.tak payah pegang pegang aku tak suka."
Jennie pov"Ok.." walaupun sebenarnya aku sakit hati sikit tapi..budak tak guna tu yang jadi kan lisa macam ni!! Aku kena selamatkan dorang dari perempuan macam ni! Er !!! Aku kena buat sesuatu!
Aku benci kau rosè..Kami berjalan jalan ditepi sungai han,ttb
"Ehh !! Berhenti sini sekejap! Kita tengok tu,lawa tho! Aku bangga aku duduk dekat negara cantik ni."kata jisoo ceria,aku turut ceria,lisa dan jisoo selalu macam ni bila jalan jalan dekat sini.
Rosè? Hurm mana dia?
Haa..tupun dia.ini ke masanya?
+++++++Bunyi sirens ambulance membuat kan semua orang terkejut,ramai orang yang berkumpul disuatu tempat di tepi singai han.apa yang terjadi??
"Ada apa tu dekat sana?"kata seorang lelaki.
"Ouh.ada orang lemas."jawab seorang lelaki lagi.
"DekT tepi tu?sungai tu?eh bahaya tu."kata lelaki yang kedua itu
"Tulah,"
"Macam mana boleh jatuh dalam sungai tu?"
"Katanya ada orang tolak budak tu.ish kesian dia.."kata seorang makcik mencelah.
+++++Jennie pov
'Aku benci kau jennie!! Macam mana kau boleh jadi macam ni? Kau nak bunuh rosè ke ??' - lisa'Aku tak sangka disebabkan rosè tipu bapak dia untuk berkawan dengan kau,boleh jadi isu besar macam ni.sampai kau sanggub tolak dia jatuh dalam sungai tu.KAU NAK JADI PEMBUNUH KE ??!!!!!"jerit jisoo.
Berkataan tu...
Semua tu..Berulang dalam kepala aku,macam movie satu bersatu benda yang aku buat itu bermain dalam pikiran aku.apa aku nak buat?
APA DAH JADI DENGAN AKU NI !!
Sekarang..semua tinggalkan aku,betul betul!!
Lisa....Jisoo...aku mintak maaf...Jennie terduduk di atas bangku taman,twrmenung memandang langit,teringat perbuatan jahat yang dia lakukan pada rosè tadi,sungguh tidak sangka.dirina boleh digelar pembunuh jikalau rosè mati.
EGONYA KAU JENNIE...
YOU ARE READING
You're not alone | Blackpink
Fanfiction[complete] "Kita kawan,walau macam mana teruk pun perangai kau.kau kutuk maki aku pon aku tak kesah.aku anggab kau sepeti keluarga aku sendiri." Kawan adalah seseorang yang bermakna dalam setiap orang.tnpa mereka siapa lagi ingin membantu kita...