Rosè

552 46 3
                                    

Dengan apa yang jennie buat pada rosè semalam,memang rosè tidak dpat maafkan.
Rosè tertutup hatinya untuk menunggu jennie memaafkannya.tak sangka..sampai mcam ni sekali dendam jennie pada dia..
Rosè memutuskan,supaya.jauhkam diri daripada jennie.
Tinggakan jisoo dan lisa untuk jennie..dia tidak mahu untuk mwlibatkan lisa dan jisoo..
Dia tahu bertapa pentingnya lisa dan jisoo pada jennie..dan buatnya..
"Lisa..?"rosè memanggil lisa yang duduk tidak jauh dari katilnya.
"Apa?"lisa menghampirinya.
"Apa kata..kau berkawan semula dengan jennie? Jadi kawan dia balik.tibggalkan aku,dia buat semua ni sebab cemburu aku rapat dngan korang.sebab tu lah dia jadi mcam ni.hu.."rosè melepaskan keluhan.
"Tapi..aku nak kau maafkan jenne jugak..jadilah kawan dia semula.."

Lisa memandang rosè tanpa berkelip.apa yang minah ni cakap-lisa
"Rosè?? Aku tak suka dia punya perangai sekarang.aku nak dia yang dulu..kau ingat tak masa dia ngadu kat aku denga jisoo pasal kau block jalan dia sampai dia jatuh.i know kau tak buat. Benda tu.but i have to say its you.because she's so mad of you,she hates you so much and i don't know why? Tapi rosè.. aku pon rindu dia jugak.."
"Dah tu? Pergi maafkan dia.jangan abaikan dia lagi,beri dia peluang kedua.aku tahu kau boleh.."kata rosè lagi.
"Kau?"
"Aku ok..aku manis ada korang.walaupun mungkin jauh nanti...korang kawan aku..kalau ada apa apa yang boleh aku tolong contact je aku lisa."
"Apa kau cakap ni?"lisa curiga
"Hu.."keluhan yang berat dilepskan.
"Aku ikut kakak sedara aku duduk dekat australia nanti."
?
?
?
?
?
Lisa terdiam..terkejut.
"Bila.."tanya lisa perlahan..
"Minggu depan.."

"Kalau kau nak pergi.kau pergilah rosè,mungkin dekat sana kau puna kehidupan better..aku doakan we."lisa memeluk rosè.rosè membalas pelukan lisa.

You're not alone | BlackpinkWhere stories live. Discover now