Ποια σε γκαστρωσε;💑💏👶👪

1.9K 222 27
                                    

-"Στοπ. Φρανς αγόρι μου σταματά. Εντάξει φτάνει!"
Φωνάζει κάποιος και με σπρώχνει προς τα πίσω.

Κουνάω λίγο το κεφάλι μου δια μαγείας συνέρχομαι.

Βρισκόμουν στο γυμναστήριο,μαζί με τον Neels και τον κύριο Henry.

Ο Neels βρισκόταν στο πάτωμα εξαιτίας μου ενώ ο κύριος Henry με κοίταζε περίεργα.

Φαίνεται όλο αυτό που έγινε την εβδομάδα να με έχει επηρεάσει πολύ,έχω τσακωθεί με όλους και με όλες και η βλαμμένη δεν μου έχει στείλει ακόμα ένα γαμημενο μήνυμα να μου πει ένα οκ για το σχέδιο.

-"Αγόρι μου τι συμβαίνει αυτή την βδομάδα. Ο τρόπος που χτυπάς τον Neels δείχνει τον θυμό σου για κάτι που πρέπει να σε έχει κάνει έξαλλο."

Ακούω τον κόουτς να μου λέει αλλά κάθομαι κάτω στο πάτωμα.

Πρέπει να ηρεμήσω καταρχάς.

-"Δεν έχω τίποτα. Πια νεύρα; Μια χαρά είναι. Κοιτάξτε μπουμπούκι."
Απαντώ και σηκώνω από το πάτωμα τον Neels.
-"Ναι...αγόρι μου από αύριο θα σου δώσουμε ένα σάκο. Δεν γίνεται. Τον έχεις τσακίσει τον φίλο σου."

-"Τι λέτε τώρα; Μια χαρά είναι. Έτσι Neels?"
Τον ρωτάω και του χτυπάω φιλικά στην πλάτη.

Και που πήγ- τι μαλάκας έπεσε στο πάτωμα!

-"Πάω να φέρω πάγο για τα τραύματα στον μικρό"

-"Να σου πω οι άλλοι σε φωνάζουν γκει εγώ όμως τις τρώω."παραπονιέται εκείνος.

Γελάω αχνά.

-"Σωστό. Είσαι ο μόνος από τους μαλάκες που δεν πιστεύεις πως είμαι γκει."

-"Αφού έχω αποδείξεις."λεει και γελαμε.

Τον χτυπαω απαλα στον σβερκο. Με κοιτάζει θυμωμένα αλλά ποιος χεστηκε.

-"Μπορούμε να πάμε σε ένα φαρμακείο μετά από εδώ;"

-"Ποια σε γκαστρωσε ρε;"

-"Τι λες ρε μαλάκα."
Φωναζει και μου δινει μια στο κεφαλι."Γιατί στο φαρμακείο μόνο τεστ εγκυμοσύνης μπορείς να πάρεις; Τέλος πάντων απλά θέλω να πάρω μια κρέμα για τα τραύματα μου."

-"Καλά."

-"Ορίστε ο πάγος" λέει ο κύριος Henry και του το βάζει απροειδοποιητα στην κοιλιά.

-"Αουτς" τον ακούω που βγάζει ένα επιφώνημα.

Πνιγώ ένα γελάκι γιατί μετά θα αρχίσει τα παράπονα και τις δικαιολογίες ότι όντως πόνεσε.

💫 Gay By Mistake 💫Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ