🔸-"Δεν την βλέπω ερωτικά" 🔸

1.1K 156 21
                                    

Κοίταζε απορροφημενη έξω από το παράθυρο.
Προσωπικά για εμένα το Παρίσι δεν είχε το κάτι σημαντικό. Για εκείνην όμως;...

Τα σκούρα κάστανα μαλλιά της πέφτανε μπροστά από το αγγελικό της πρόσωπο.

Τα κόκκινα πρησμένα χείλη της,έτοιμα για φίλημα. Κάτι την απασχολούσε, από το άγχος της δάγκωνε τα χείλη της.

Ήθελα τόσο πολύ να την καθησυχάσω με ένα μου φιλί εκείνη την στιγμή. Να της πω ένα 'Όλα θα πάνε καλά'.

Περνάει μια τούφα των μαλλιών της πίσω από το αυτί της.

Την πλησιάζω ελάχιστα, ώστε να μην γίνουμε κατανοητοί από τους μπροστινούς.

Πλησιάζω το πρόσωπο μου στην εσοχή του λαιμού της.

Την φιλάω απαλά και ύστερα απομακρυνόμαι ελάχιστα χαμογελώντας πονηρά.

Το χέρι μου χαϊδεύει το μπούτι,το εκτεθειμένο της μπούτι-βλέπεται κάποια ζεσταινοταν να βάλει καλσόν - με στρογγυλές κινήσεις. Πήγαινε στο εσωτερικό τον ποδιών της όλο και πιο πάνω.

Υγραίνω τα χείλη μου και Δαγκώνω το κάτω χείλος μου.

-"Τ-τι κάνεις;" ακούω να μου ψιθυρίζει.

Πνιγώ ένα γέλιο και συνεχίζω.

Αντιστέκεται σε αυτή την κίνηση μου,αλλά γρήγορα παραδινεται -όχι εντελώς- όταν το μεσαίο μου χαϊδεύει την περιοχή της.

Παραμεριζω καλύτερα το εσώρουχο της.

Κάθεται καλύτερα στην θέση της,κοιτάζει γύρω της και ανοίγει αμήχανα τα πόδια της λίγο περισσότερο.

Με όση δύναμη της έχει απομείνει προσπαθεί να βγάλει το χέρι μου από το σημείο που βρίσκεται.

-"Δεν είναι σωστό" μου ψιθυρίζει πάλι.

Τρίβω την περιοχή της με γρήγορο ρυθμό.

Κλείνει στιγμιαία τα μάτια της και στηρίζει το κεφάλι της πίσω.

Το χέρι της σφίγγει το δικό μου καθώς και το κάθισμα του αυτοκινήτου.

Ξαφνικά κλείνει τα πόδια της και σηκώνεται αμέσως.

-"Όχι." Ακούγεται θυμωμένη.

Δέχομαι το 'όχι' της. Την καταλαβαίνω απόλυτα! Δεν θέλει στο αμάξι ρε παιδιά! Κατανοητό από εμένα. Δεν την βολεύει.

💫 Gay By Mistake 💫Where stories live. Discover now