👉 Μ'αρέσει,δεν είπα ότι είμαι ερωτευμένος.👈

994 143 22
                                    

Χτυπάω τον στυλό μου πάνω στο τραπέζι ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Κοιτάζω το ρολόι μου. Τον πατέρα μου και γενικώς όλο τον κόσμο που βρίσκεται εδώ μέσα.

Άλλοι ακόμα αναρωτιούνται από ποιον ήταν η πιπιλια,άλλοι που είναι η Cindy και άλλοι συζητάνε για την διαφήμιση.

Η πόρτα ανοίγει με την Cindy να μπαίνει αταραχη μέσα στην αίθουσα.

Σχεδόν όλοι γυρνούν το κεφάλι τους προς εκείνην.

Εγώ προσωπικά έκανα το ίδιο με τους άλλους αλλά εστίασα την προσοχή μου στον λαιμό της.

Η πιπιλια είχε εξαφανιστεί από την αριστερή πλευρά του λαιμού της.

Έρχεται και κάθεται δίπλα μου.

-"Μπορούμε Παρακαλώ να συνεχίσουμε; Και σας παρακαλώ κύριε Stewart, μην είστε τόσο αδιάκριτος άλλη φορά." Λέει κοιτώντας το φυλλάδιο που είχε μπροστά της

Οοοο 1-0.

Ναι,θα συμφωνήσω με το υποσυνείδητο. Εγώ τον είπα αδιάκριτο!

Πνιγώ ένα γέλιο,ωστόσο ο πατέρας μου το καταλαβαίνει και με κοιτάζει λίγο αγριεμενος.

-"Ναι,ναι έχει δίκιο Συγγνώμη για την αδιακρισια. Πες ποιον κάνεις τι δεν έπρεπε να με ενδιαφέρει. Τέλος πάντων συνεχίζουμε" Απαντάει ο Stewart

[...]

Στρώνω καλά το πουκάμισο πάνω μου.
Κοιτάζω τον ευατό μου στον καθρέπτη και φτιάχνω την γραβάτα.

Κοιτάζω το ρολόι απέναντι. 22:45 Σε λίγο πρέπει να είμαι κάτω στην είσοδο.

Είπαμε με την Cindy να βγούμε στους δρόμους του νυχτερινού Παρισιού και ύστερα να πάμε για κανένα ποτό.

Πως δέχτηκε να βγει μαζί μου μετά το σημερινό που έγινε στον οίκο μόδας,ακόμα αναρωτιέμαι.

Από την άλλη μου έβαλε της φωνές όταν γυρίσαμε,οπότε αυτό μάλλον την έκανε να ηρεμήσει λίγο; Λιγάκι;

Εύχομαι τουλάχιστον τώρα να έχει καλύψει τις πιπιλιες της.

Κάθομαι στον καναπέ και ανάβω την τηλεόραση.

Τα γαλλικά κανάλια μου έχουν σπάσει τα νεύρα. Η γλώσσα τους είναι τόσο ακαταλαβιστηκη. Άραγε οι ίδιο πως συνενοουνται;

Γιατί το άλλο; Δεν μιλάνε αγγλικά; Έλεος! Και μετά μου θέλουν τουρίστες!

Ανοίγω το κινητό μου και μπαίνω ινσταγκραμ. Τουλάχιστον εδώ σίγουρα υπάρχει κάτι πιο ενδιαφέ--Ωππ η Cindy.

💫 Gay By Mistake 💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin