Cindy's POV :
Γιατί με κοιτάζει τώρα έτσι;
Εγώ δεν φταίω που έπεσα πάνω του. Είπα ένιωσα ένα τράβηγμα...Από εκείνον...-"Λοιπόν;" ρωτάει
Περιμένει μια απάντηση, η οποία δύσκολο να βγει από τα χείλη μου εφόσον το μυαλό μου έχει μπλοκάρει.
Δεν μπορώ να σκεφτώ καμιά μου κίνηση αυτή την στιγμή.
-"Cindy?"
Γυρνάω το κεφάλι μου προς εκείνον.
Τι--
Κουνάει με σταθερό ρυθμό τα χείλη μας.
Θέλω να αντισταθώ μα δεν μπορώ.
Δεν ξέρω γιατί το κάνω αυτό. Εάν το μάθει ο George ;
Θεέ μου τα χείλη του είναι πειρασμός.
Νιώθω τα χέρια του να ταξιδεύουν πάνω στο σώμα μου.
Δαγκώνει το κάτω χείλος μου ,με εμένα να βογκηξω εκείνη την στιγμή, ενώ εκείνος να εισβάλει με την γλώσσα του.
Καταλαβαίνω το παιχνίδι πάθους που παίζουν τα δύο όργανα αυτά και χαμογελάω ελάχιστα.
-"George " σιγοψιθυριζω.
Φαίνεται να μην το άκουσε. Ή μπορεί να μην αντέδρασε.
Λάθος...σηκώνεται αμέσως και απομακρύνεται.
Τον βλέπω που πλησιάζει ένα μαγαζί με ενθύμια. Βγάζει λεφτά από την τσέπη του παντελονιού του και τα δίνει στον πωλητή. Εκείνος του δίνει μια πετσέτα θαλάσσης.
Με γοργά βήματα έρχεται προς τα εμένα.
Με πιάνει από την παλάμη και με τραβάει.
Τρέχουμε στην παραλία, δεν ξέρω και γω για που.
Είναι όμως ωραία.
Ο δροσερος αέρας χτυπάει το πρόσωπο μου,ωστόσο σβήνει την κάψα μου η οποία με καίει απο την στιγμή του φιλιού μας.
Περνάμε με δυσκολία κάτι μεγάλους βράχους.
Θα με βιάσει ή μου φαίνεται;
Κοιτάζω το τοπίο το οποίο βρίσκεται μπροστά μου.
Ναι είμαστε σε μια παραλία στην Φλόριντα,αλλά δεν έχει βότσαλα, κύματα που μανιωδώς έρχονται πάνω σου.
Έχει κάτι μεγάλο βράχους,υπέροχοι για βουτιά,ενώ η άμμος είναι τόσο ψιλή που νιώθεις ότι περπατάς πάνω σε σύννεφα.
Η θάλασσα είναι τόσο ήρεμη,τα κύματα τις δεν θα έρθουν πάνω σου με μανία, αντιθέτως θα σε ναναουρισουν γλυκά.
STAI LEGGENDO
💫 Gay By Mistake 💫
Teen FictionΣε όλους τυχαίνουν προβλήματα σωστά; Κάποιοι τα λύνουν και κάποιοι άλλοι τα αντιμετωπιζουν με την πάροδο του χρόνου είτε αυτά είναι μικρού μεγέθους είτε μεγάλου. Σε ένα σχολείο γεμάτο παιδιά που διαδίδουν φήμες με το παραμικρό το πρόβλημα γίνεται κ...