Helloo 💕 Βρε μου λείψατε..:(
Εσείς, το wattpad πόσες μέρες έχω να ανεβάσω; Δύο βδομάδες + ;
Ειλικρινά δεν το ήθελα και αυτό δεν συνέβη μόνο στο wattpad ,έχω χαθεί από ινσταγκραμ, pinterest, tumblr. Μου λέτε τι παθαίνω;
Σήμερα κάπως πήρα τα πάνω μου...
*Ναι αφού τελείωσε το σχολείο 😒 *Ωωω ναι! Τελείωσε 😈 Νιώθω τόσο ωραία 😍.
Πάμε γρήγορα στο κεφάλαιο τώρα ❤
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
-"Λοιπόν,ζουμ στα γάντια του μποξ που βρίσκονται κρεμασμένα. Ο αγώνας δεν έχει αρχίσει ακόμα. Εσύ Cindy εκείνη την στιγμή τυλίγεις τις προστατευτικες γάζες γύρω από τους καρπούς σου.
Πιάνεις το άρωμα και ρίχνεις δύο σταγόνες στην περιοχή του λαιμού. Πιανεις τα μαλλιά σου σε μια αλογοουρά ψηλή. Το βλέμμα σου θα είναι προκλητικό προς τον αντίπαλο.
Αντίπαλος είσαι εσύ Frans. Είσαι ψώνιο και αυτό φαίνεται από το αλαζονικό σου βλέμμα." Λέει την ιδέα του-" Ορίστε; Εγώ ψώνιο; Ένσταση, δεν μου ταιριάζει ο ρόλος."Σηκώνομαι από την καρέκλα μου.
Κοιτάζω γύρω μου και όλοι με παρατηρούσαν και μάλλον σκεφτοντουσαν πόσο τρελός θα ήμουν.
Ο πατέρας μου αγριεμενος με κοιτάζει έτοιμος να με σκίσει. Ουπς! Δεν φταίω εγώ. Δεν είμαι ψώνιο. Πείτε το όλοι. Ο Frans Lachowski δεν είναι ψώνιο...
Ο Frans Lachowski είναι ψώνιο!
😑😑 Fuck you!
Βήχω λιγάκι και κάθομαι πάλι στην καρέκλα μου.
-"Να συνεχίσω Frans?" Ρωτάει κάπως ειρωνικά ο τρελός τύπος από πριν.
Απλά νεύω.
-"Ωραία. Ο αγώνας ξεκινάει. Της επιτίθεσαι κατευθείαν αλλά πετυχαινεις το κενό,αφού η Cindy αποφεύγει το χτύπημα. Αυτό συνεχίζεται για λίγη ώρα. Εσύ προσπαθείς να την χτυπήσεις αλλά εσύ πάντα καταφέρνεις να αποφύγεις το χτύπημα. ΤΌΤΕ! --" Λέει κάπως φωναχτά.
Προσωπικά πετάχτηκα από την καρέκλα μου πετώντας τον στυλό κάτω. Καλά κάνω εγώ που τον Φωνάζω τρελό...
-"Τότε εσύ Cindy! Βρίσκεις την κατάλληλη στιγμή και αφού ο Frans θα σε έχει πλησιάσει, τον χτυπάς! Καμπούμ! Εσύ Frans! Εσύ ζαλίζεσαι αλλά δεν πέφτεις κάτω. Η κοπέλα σε πλησιάζει και σου ψιθυρίζει κάτι στο αυτί. Τότε πάλι σε ξαναχτυπαει και εσύ πέφτεις κάτω."
YOU ARE READING
💫 Gay By Mistake 💫
Teen FictionΣε όλους τυχαίνουν προβλήματα σωστά; Κάποιοι τα λύνουν και κάποιοι άλλοι τα αντιμετωπιζουν με την πάροδο του χρόνου είτε αυτά είναι μικρού μεγέθους είτε μεγάλου. Σε ένα σχολείο γεμάτο παιδιά που διαδίδουν φήμες με το παραμικρό το πρόβλημα γίνεται κ...