🕗 'Ειδήσεις'🕗

1.4K 196 7
                                    

Μμμ,ησυχία... επιτέλους όχι τσακωμοί, όχι αγριοφωνες του διαιτητή,όχι τσιριδες τις Audreyana για τα καλοχτενισμενα μαλλιά της,όχι οι παγίδες του Michael.

Υπέροχα...παίρνω μια βαθιά ανάσα και την αφήνω σιγά σιγά.

Στηρίζω το κεφάλι μου στα χέρια μου ενώ το αριστερό μου πόδι περνάει πάνω από το δεξί πηγαίνοντας ρυθμικά πάνω κάτω.

Παίρνω το τηλεκοντρόλ στα χέρια μου και ανάβω την τηλεόραση.

Αλλάζω τα κανάλια μπας και βρω κάτι καλό...Αλλά μαντέψτε τι έ--

-"45 βίασε την ανήλικη κόρη του;"Φωνάζω στο άδειο σαλόνι.

Ναι καταλάβατε ειδήσεις..

Τι στο καλό γίνεται στο κόσμο;

Που έγινε αυτό; Πλησιάζω ελαχιστα τα  μάτια μου μεταξύ τους για να δω την περιοχή.

Άαα Μάλιστα Φλόριν-- Τι λες μαλάκα;

Φλόριντα; Δηλαδή κυκλοφορεί εδώ κοντά μας; ΜΟΥ;

Βοήθεια! Sebastian!!

Χτυπάει το κουδούνι διακόπτοντας την ενημέρωση μου για τον κόσμο.

Φανταστείτε να είναι ο βιαστής! Παναγία μου..

Ανοίγω την πόρτα,αδιαφορώντας για το ποιος είναι και πηγαίνω πάλι στην τηλεόραση δυναμονοντας την ένταση.

-"Τι έγινε ρε; Θα βγούμε;"
Ακούω τον Neels.

Είχαμε πει να βγούμε εε;
Γαμωτο..

-"Σσσ..."του κάνω και κλείνω το στομα του με το δείκτη μου.

-"Κοίτα τι γίνεται στο κόσμο! Τα ήξερες αυτά ρε; Και εμείς εδώ κολυμπάμε στο χρήμα."
Του λέω και με κοιτάζει λες και είμαι πράσινος με δύο πεταχτά μάτια στόμα καρχαρία - τέλος πάντων εξωγήινος.

-"Είσαι μαλάκας αγόρι μου; Αφού κάθε βράδυ έχει ειδήσεις. Πως κάνεις έτσι;" Ρωτάει και μου ρίχνει μια καρπαζια στο κεφάλι.

-"Το ότι τα βράδια δεν είμαι σπίτι; Είτε γυρνάω σε κάνα κλαμπακι,είτε 'μπαίνω σε κάνα τούνελ'(το είχε πει ένας φίλος και από τότε μου κόλλησε) δεν είμαι ποτέ σπίτι για να βλέπω ειδήσεις. Άσε που τις βαριόμουνα και άλλαζα κανάλι." Απαντάω προσκολλημενος στην τηλεόραση.

-"Ε ναι. Frans Lachowski  σε λένε! Ξέρουμε τι τύπος είσαι..." λέει υπονοώντας κάτι το οποίο αυτή την στιγμή δεν μπορώ να το πιάσω.

💫 Gay By Mistake 💫Donde viven las historias. Descúbrelo ahora