Cindy's POV :
Που μας πάει πάλι;
Δεν έχω όρεξη να τους ακούω μετά.Ήρθαμε εδώ να κάνουμε κάτι σοβαρό, όχι διακοπές, αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν κάνουμε και κάτι κακό σωστά;
Λάθος.
Σωστά λάθος,αλλά είμαστε έφηβοι, άμα δεν τα κάνουμε αυτά τώρα πότε θα τα κάνουμε;
Όταν θα είμαστε 70; Τώρα το αίμα μας βράζει...
Τώρα έχετε την ευκαιρία βασικά αλλά...
Σωστό και αυτό, πότε να πηγαίναμε εμείς οι δυο μαζί κάπου; Πότε εμείς θα βρισκόμασταν τόσο κοντά; Πότε θα γινομασταν ένα, πότε θα μπορούσα να τον αγκαλιάσω τόσο σφιχτά και να ξαπλώσω πάνω του; Να με λέει 'μωρό' του, να δημιουργεί πάνω μου με τα χείλη του; Να με κάνει να τρέμω με ένα του φιλί, ή με ένα ψιθυρό του στο αυτί μου.
Ποτέ;
Ακριβώς, ΠΟΤΈΕ. Αυτή είναι η μόνη ευκαιρία.
Στηρίζω το κεφάλι μου στις πλάτες του, κλείνοντας τα μάτια μου αναπολοντας καλές στιγμές μου μαζί του.
-"Τελικά ισχύει ότι είσαι--"ψιθυρίζω
Δεν θέλω να τον φέρω σε δύσκολη θέση..-"Όχι δεν είμαι και πρόσεχε τα λόγια σου.Αντιθέτως με εσένα." Αντιδρά αμέσως.
-"Δεν είμαι λεσβια. Τι είναι αυτά που λες!" Φωνάζω
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-"Ξέρεις κάτι δεν μαρεσει όταν θυμώνεις. Καθόλου!" Λέω ναζιάρικα-"Κρίμα."
Πάει να σηκωθεί
-"Όχι..Όχι περίμενε." Του λέω γρήγορα και προσπαθώ να τον σταματήσω...
...Και έπεσα πάνω του..
-"Κγχμ"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τον βλέπω που πλησιάζει ένα μαγαζί με ενθύμια. Βγάζει λεφτά από την τσέπη του παντελονιού του και τα δίνει στον πωλητή. Εκείνος του δίνει μια πετσέτα θαλάσσης.Με γοργά βήματα έρχεται προς τα εμένα.
Με πιάνει από την παλάμη και με τραβάει.
Τρέχουμε στην παραλία, δεν ξέρω και γω για που.
Είναι όμως ωραία.
Ο δροσερος αέρας χτυπάει το πρόσωπο μου,ωστόσο σβήνει την κάψα μου η οποία με καίει απο την στιγμή του φιλιού μας.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γυρνάω από την άλλη πλευρά αγκαλιαζοντας σφιχτά ένα ζεστό σώμα.
ESTÁS LEYENDO
💫 Gay By Mistake 💫
Novela JuvenilΣε όλους τυχαίνουν προβλήματα σωστά; Κάποιοι τα λύνουν και κάποιοι άλλοι τα αντιμετωπιζουν με την πάροδο του χρόνου είτε αυτά είναι μικρού μεγέθους είτε μεγάλου. Σε ένα σχολείο γεμάτο παιδιά που διαδίδουν φήμες με το παραμικρό το πρόβλημα γίνεται κ...