Βρε βρε, λοιπόν ο gatoulis σας είπε να κάνει κατάληψη και σε αυτό το account. Όχι εντάξει αστειεύομαι απλά βοηθώ την Κλεοπάτρα η οποία είναι στενή φίλη της κοπέλας μου...
Στη ζωή μας θέλουμε ανθρώπους δίπλα μας που να μας στηρίζουν ...να καταλαβαίνουν τις σιωπές μας..και την ανάγκη μας...αυτές τις μέρες που το ταβάνι μας πλακώνει ..να απομονώνουμε τον εαυτό μας ..ψάχνοντας γαλήνη..μέσα στα σκοτάδια της ψυχής.
Γι αυτό και να μαι τώρα εδώ..
Γιατί η Κλεοπάτρα ..έχει βιώσει μια σημαντική απώλεια..και έχει ανάγκη την υποστήριξη όλων μας..
Και φυσικά γιατί ο Gatoulis θέλει να κλέψει λίγη απο την φήμη της...χεχεχε.. Το κεφάλαιο είναι γραμμένο με τα χεράκια της Κλεοπάτρας αλλά ανεβασμένο από την αφεντιά μου;)Cindy's POV:
Αφήνω τις αποσκευές χάμω στο πάτωμα.
Τοποθετώ την κάρτα,το κλειδί τέλος πάντων στο τραπέζι δίπλα στον τοίχο.Μπαίνω μέσα αδιαφορώντας για το πως θα είναι το δωμάτιο.
Πηγαίνω κατευθείαν στο καναπέ. Ξαπλώνω και παίρνω ένα από τα τετράγωνα μαξιλαράκια φέρνοντας το στην αγκαλιά μου.
Τετράωρη ξενάγηση δεν θα την άντεχα. Πονάει όλο μου το σώμα. Το κεφάλι μου πάει να σπάσει.
Λίγος ύπνος είναι ότι πρέπει.
Εκείνη την στιγμή το κινητό μου δονείται.
Το ανοίγω βλέποντας μια κλήση από έναν άγνωστο.
Ξαναπάρε κάποια άλλη στιγμή.Το αφήνω πάλι κάτω.
Τα μάτια μου είναι έτοιμα να κλείσουν.Το κινητό μου πάλι δονείται.
Ήρεμα,Cindy.
Unknown:
Cindy σορρυ για την ενόχληση. Σε πήρα πριν αλλά δεν το σήκωσες. Έλεγα μήπως σήμερα μπορούμε να συναντηθούμε. Kevin.Αφήνω το κινητό μου κάπως επιθετικά στο τραπέζι.
Kevin..!
Το συνεχίζει ο τύπος!
Πόσο ηλίθια νομίζει ο George ότι είμαι;
Βάζει κάποιον να με παρακολουθεί. Κάποιον που τον βλέπω καθημερινά στο γυμναστήριο. Κάποιον που έχουμε ξαναμιλήσει στο παρελθόν!
STAI LEGGENDO
💫 Gay By Mistake 💫
Teen FictionΣε όλους τυχαίνουν προβλήματα σωστά; Κάποιοι τα λύνουν και κάποιοι άλλοι τα αντιμετωπιζουν με την πάροδο του χρόνου είτε αυτά είναι μικρού μεγέθους είτε μεγάλου. Σε ένα σχολείο γεμάτο παιδιά που διαδίδουν φήμες με το παραμικρό το πρόβλημα γίνεται κ...