👅Ζηλεύουμε; 👅

1K 144 28
                                    

*Συγγνώμη που δεν ανέβασα χθες βράδυ, αλλά πιστέψτε με προτιμούσα να συζητήσω με μια φίλη μου και να ακούσω μουσική να ηρεμήσω πάρα να γαμαω την ψυχολογία μου.💕*

Παίρνουμε τις αποσκευές μας και κατευθυνόμαστε προς την έξοδο.

Μπορώ να καταλάβω αυτή την διαφορά με την Florida. Άνθρωποι, συνήθειες, κουλτούρα.

-"Παιδιά έξω μας περιμένει ένα μαύρο βαν. Με αυτό θα κάνουμε το γύρω της πόλης και όλα αυτά που έχουμε προγραμματισμενα." Ανακοινώνει ο Alessandro.

Παρατηρώ την Cindy που προχωράει δίπλα μου.

Είχε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και δάγκωνε το κάτω χείλος της.

Kevin!

Κάτσε αυτή δεν τα είχε με τον George?
Πότε πρόλαβε να δει ερωτικά τον άλλον;
Εκτός και αν κάτι τους συνέβη μετά από εκείνη την ημέρα.

Με τον στημένο αγώνα,γιατί σίγουρα στημένος ήταν.

Flashback:

Ο κόσμος που βρισκόταν γύρω από το ρινγκ μαζεύτηκε πάνω.

Ο γιατρός την πλησιάζει και απλώς την κοιτάζει.

Κάνε κάτι άνθρωπε μου! Τι κοιτάς;!

Νιώθω ένα τράβηγμα από το μπράτσο.

-"Βρε καλώς τον Frans. Λοιπόν άκουσε με φεύγεις τώρα και δεν λες τίποτα σε κανέναν γιαυτό."λέει με τόση ψυχροτητα.

-"Δεν θα σου αντιμιλήσω ή κάτι τέτοιο, απλά πάρε ένα ασθενοφόρο, ο άλλος ο μαλάκας δεν κάνει τίποτα." Του λέω απότομα

Γυρίζω το κεφάλι μου από την Cindy.
Ήταν τόσο άσχημα.

Γελάει χλευαστικά.

-"Καλώς θα πάρω το ασθενοφόρο και εσύ απλά χάσου από εδώ."

Βγάζει το κινητό του από την μπροστινή τσέπη του παντελονιού.

Αποχωρώ από τον χώρο με γρήγορα βήματα.

Όχι δεν φεύγω. Δεν θα την αφήσω μόνη της. Θα τους παρακολουθήσω πάλι.

Θα πάω μαζί τους στο νοσοκομείο και από εκεί όταν φύγουν θα πάω να της μιλήσω να μου εξηγήσει.

Μπαίνω μέσα στο αμάξι και κάνω λίγο πιο πίσω ώστε να μην το δει κανείς.

Κάθομαι και περιμένω. Πως μπορεί να συμμετέχει σε κάτι τέτοιο; Πόση χαρά της δίνει αυτό; Να βγάζει λεφτά πηγαίνοντας στα νοσοκομεία.

💫 Gay By Mistake 💫Where stories live. Discover now