-"Χελοου...κοπελιά. Σήκω επιτέλους!"
Της φωνάζω και την σηκώνω από τους ώμους.
-"Ααα.."Φωνάζει και από την άλλη πέφτω κάτω εφόσον πονάει το στομάχι μου.
-"Οο Χίλια συγγνώμη...Δεν το ήθελα,ήταν αντίδραση...Οο έλα κάτσε."
Ναιπ σίγουρα είναι αυτή το αγόρι. Α επίσης ασχολείται με πολεμικές τέχνες. Είναι πολλές,όχι μόνο μια.
Κάθομαι στο παγκάκι χωρίς να μιλάω.
Αισθάνομαι το βλέμμα της έντονο να πέφτει πάνω μου.-"Τελικά ισχύει ότι είσαι--"ψιθυρίζει αλλά την ακούω.
-"Όχι δεν είμαι και πρόσεχε τα λόγια σου."Την διακόπτω -" Αντιθέτως με εσένα."Συνεχίζω
-"Δεν είμαι λεσβια. Τι είναι αυτά που λες!" Φωνάζει στο γυμναστήριο.
-"Πρώτον μην φωνάζεις εδώ μέσα! Δεύτερον πάρε το κολοτσιγαρο από την μούρη μου και σβηστό γιατί είμαστε σε κλειστό χώρο!" Της φωνάζω και εγώ με την σειρά μου.
Εκείνη το κοιτάζει μια φορά αλλά το σβήνει και μαντέψτε που !
Στο ξύλινο δάπεδο!Θα την βάλω να τον γλείψει! Το! Το πάτωμα όχι τον! Τζις
-" Κοίτα Cindy θα σου μιλήσω ως άντρας προς άντρας για να λυθ--"
-"Άντρας προς άντρας; What's the matter with you girl?"
Το παρατραβαει...😤
-"Ο ελα τώρα ξέρουμε ότι σε αυτή την σχέση είσαι ο άντρας, κοίτα τα ρούχα σου,το τσιγάρο; Συμπεριφορά!" Της λέω.
-"Ναι...Λοιπόν για πες ρε αντρακλα γιατί θέλω και γω να σου πω κάτι." Λέει και κάθεται οκλαδον.
-"Λοιπόν άντρας προς άντρας."
στριφογυρίζει τα μεγάλα και σκουρα μελί μάτια της." Κοίτα Cind εγώ δεν είμαι γκευ, δεν μαρεσουν οι άντρες. Αυτό συνέβη επειδή ο φιλαράκος μου δεν 'έπιανε σήμα' με την Audrea και της φώναξα,αυτή όμως πίστεψε ότι είμαι γκεϋ και έτσι έγινε όλο αυτό."-"Αχα πρέπει να σε πιστέψω;"
-"Ναι..."
-"Θα σου πω και γω την δικιά μου ιστορία. Λοιπόν πήγα να μπω στην ομάδα των μαζορετών αλλά η Audrea από την πρώτη στιγμή κάτι είχε πάθει μαζί μου και τέλος πάντων έβγαλε αυτή την φήμη. Εγώ δεν είμαι λεσβια. Γιατί με κοιτάς με αυτό το χαζό χαμόγελο;"
Το βρήκα.
Είμαι θεός!-"Θα τα φτιάξουμε!"
-"Τι όχι! Αποκλείεται,προτιμώ να είμαι λεσβια."
ESTÁS LEYENDO
💫 Gay By Mistake 💫
Novela JuvenilΣε όλους τυχαίνουν προβλήματα σωστά; Κάποιοι τα λύνουν και κάποιοι άλλοι τα αντιμετωπιζουν με την πάροδο του χρόνου είτε αυτά είναι μικρού μεγέθους είτε μεγάλου. Σε ένα σχολείο γεμάτο παιδιά που διαδίδουν φήμες με το παραμικρό το πρόβλημα γίνεται κ...