-"Ολο αυτό είναι τόσο λάθος"🔞

1K 156 23
                                    

Την κοιτάζω για λίγο στα μάτια.
Με την έξω μεριά των δακτύλων μου χαϊδεύω το μάγουλο της.

Σηκώνει το κεφάλι της με μια μικρή κλίση προς τα πάνω.

Τα χείλη μου ακουμπάνε πάνω στο γυμνό της δέρμα, στην περιοχή του λαιμού της.

Την ξαπλώνω πίσω στο κρεβάτι καθώς με το ένα μου χέρι πιάνω τους καρπούς των χεριών της, στημένους πάνω από το κεφάλι της.

Σκύβω προς την κλιδα του ώμου της και αρχίζω να την φιλώ.

Ανασηκωνω λίγο το σώμα της. Το χέρι μου μπαίνει μέσα από την μπλούζα της ,προσπαθώντας να αφαιρέσω το σουτιέν της.

Γελάει πονηρά και δαγκώνει το κάτω χείλος της.

Την προσέχω και παρατηρώ κάθε Χαρακτηριστικο του προσώπου της. Είναι προσηλωμένη σε ότι κάνω.

Την κοιτάζω για μια τελευταία φορά.
Γελάω πονηρά και πετάω το σουτιέν της στην απέναντι πλευρά του δωματίου.

Ορμάω παλι πίσω στα χείλη της δαγκωνοντας και γω το κάτω μέρος του χειλιού  της με αποτέλεσμα να βγάλει ένα μικρό αναστεναγμό.

Σκύβω πάλι στον εκτεθειμένο λαιμό της.
Γλυφω ελάχιστα το σημείο εκείνο, δαγκώνω τον λαιμό της κάπως αδύνατα θα μπορούσε να το πει κανείς. Ύστερα ρουφάω απαλά το σημείο εκείνο ,ενώ στο τέλος φυσάω πάνω στο σημάδι που της είχα αφήσει.

Το κεφάλι της γέρνει απότομα προς τα πίσω,ενώ εγώ απελευθερώνω τα χέρια της από το κράτημα μου.

Εκείνη χωρίς να χάσει χρόνο περνάει τα χέρια της μέσα στα μαλλιά μου τα οποία και τα τραβάει ελάχιστα.

-"Όλο αυτό είναι τόσο λάθος."Της λέω ανάμεσα από τις γρήγορες αναπνοές.

Η φωνή μου ήταν τόσο βραχνή.

Δεν απαντάει.

Το βλέμμα της όμως μου δίνει την απάντηση της στην πρόταση μου. Της αρέσει πολύ αυτό που συμβαίνει τώρα. Ή έτσι θέλω να ελπίζω.

Πλησιάζω την άκρη της μπλούζας της και την τραβάω προς τα πάνω.

Θέλω τόσο γαμημένα πολύ να μπω μέσα της. Αυτό που τραβάει ο φίλος εκεί κάτω είναι ένα βασανιστήριο.
Μόνο από τόσα λίγα πράγματα,μόνο με έναν αναστεναγμό της...Μπορώ να νιώσω την επιρροή αυτής της κοπέλας πάνω στο σώμα μου.

Βάζει τα χέρια της πάνω στα δικά μου,σταματώντας με από ότι κάνω.

-"Δεν μπορώ." Λέει βιαστικά.

💫 Gay By Mistake 💫Where stories live. Discover now