Paris, France
2 months agoΦτάνω κάτω στο λόμπι πλησιάζοντας στη ρεσεψιόν.
Δεν βλέπω κανέναν,ωστόσο κάθομαι και περιμένω.
Ρίχνω κλεφτές ματιές προς την είσοδο και μερικές προς το μεγάλο ολοχρυσο ρολόι απέναντι μου.
-"Συγγνώμη;" Φωνάζω λίγο πιο δυνατά.
Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι είμαι τσαντισμένος και δεν θα του έλεγα ψέματα ότι δεν είμαι, αλλά είμαι. Δεν ξέρω γιατί.
Γιατί στα ξαφνικά να θυμωσω;
-"Είναι τέλος πάντων κάποιος εδώ;" ξαναφωναζω.
Ένα κορίτσι ηλικίας περίπου 19 ετών πετιέται από την καφέ πόρτα στην αριστερά πλευρά και μου χαμογελάει αχνά.
Γυρίζει πάλι πίσω και μέσα σε δευτερόλεπτα γυρίζει πίσω με μια μεγαλύτερη γυναίκα.
-"Την κάρτα θα ήθελα να αφήσω." Λέω
Τείνω το χέρι μου προς την γυναίκα χωρίς να της ρίξω καμιά ματιά.
Αντιθέτως και τα δύο μου μάτια ήταν κολλημένα στο υπέροχα εκφραστικά μάτια της κοπέλας.
Εσύ δεν υποτίθεται ότι κάνεις κάτι με την Cindy;
Καθαρίζω τον λαιμό μου και γυρνάω το βλέμμα μου στην γυναίκα.
Τίποτα δεν είναι επίσημο, όπως είπες υποτίθεται. Δεν θυμάμαι κανένα από τους δύο μας να πει κάτι πιο συγκεκριμένο.
-"Να σου κάνω μια ερώτηση;" ρωτάω την 19χρονη ,κατά γνώμη μου, κοπέλα.
Νεύει καταφατικά και της κάνω με νόημα να βγει από τον μακρόστενο πάγκο.
Σε λίγα λεπτά βρίσκεται δίπλα μου.
-"Λοιπόν θέλω να μου πεις ένα κλαμπακι, ξέρεις ένα καλό. Που να μαζεύεται πολύς κόσμος. Δεν με νοιαζουν τα χρήματα που θα ξοδέψω. Ελπίζω να κατάλαβες." Της ζητάω χαμογελαστος
-"Βέβαια, λοιπόν υπάρχει ένα εδώ παρακάτω, μισό..."
Παίρνει ενα χαρτάκι και γράφει κάτι. Μάλλον την διεύθυνση του.
-"Ενώ επίσης και στο κέντρο του Παρισιού.."
Ξαναπιάνει το στυλό στο χέρι της και γράφει την διεύθυνση.
Μου δίνει το χαρτάκι και το διπλώνω βάζοντας το στην τσέπη του παντελονιού.
Την ευχαριστώ και αποχωρώ από το ξενοδοχείο.
VOUS LISEZ
💫 Gay By Mistake 💫
Roman pour AdolescentsΣε όλους τυχαίνουν προβλήματα σωστά; Κάποιοι τα λύνουν και κάποιοι άλλοι τα αντιμετωπιζουν με την πάροδο του χρόνου είτε αυτά είναι μικρού μεγέθους είτε μεγάλου. Σε ένα σχολείο γεμάτο παιδιά που διαδίδουν φήμες με το παραμικρό το πρόβλημα γίνεται κ...