Συνεχίζω να την κοιτάζω σαν χαμένος.
Είπε ναι;
Άκουσα καλά;
Νομίζω ότι αρνήθηκε.-"Γιατί αγόρι μου όχι;" ακούω το πατέρα μου.
-"Δεν ξέρω ρε μπαμπά. Θα χάσουμε πολλά μαθήματα."
Ναι γιατί αυτό σε πείραξε εσένα.
Φωνούλα με όλο τον σεβασμό σκάσε.
-"Αγόρι μου νομίζεις δεν το σκεφτήκαμε; Θα σας προσλάβω και στους δύο τον καλύτερο να σας κάνει τα μαθήματα. Θα είναι μαζί σας στο ταξίδι και επίσης θα σας βοηθήσει και στην συνέχεια της σχολικής χρονιάς."λέει
-"Εγώ δεν μπορώ να δεχ-" πάει να πει η Cindy
-"Κορίτσι μου τι λες; Αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω για εσένα. Η οικογένεια σου μας έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Σε παρακαλώ δεξου το. Και μην ανησυχείς όπως είπαμε θα μιλήσω εγώ στην μητέρα σου."Την διαβεβαιώνει.
-"Σας ευχαριστώ ειλικρινά." Λέει χαμηλόφωνα.
-"Frans θες να το ξανασκεφτεις;" ρωτάει ο πατέρας μου και το βλέμμα του μου λέει να δεχτώ.
Δεν ξέρω. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω.
-"Ναι " Απαντώ χωρίς να το έχω συνειδητοποιήσει.
Ήταν εντελώς όχι εγώ.
-"Υπέροχα τότε. Καλή μας αρχή!" Ακούγεται ο Alessandro και δίνουμε τα χέρια μας.
-"Εγώ πρέπει να φύγω έχω ένα ραντεβού. Θα σας στείλω τον δικηγόρο για το συμβόλαιο να υπογράψετε. Θα τα ξαναπούμε."
-"Περίμενε Alessandro εφόσον θα συνεργαστουμε έλα αύριο βράδυ σπίτι μου. Να μιλήσουμε όλοι μαζί να φέρει και η Cindy τους δικούς της."
Τι;;;
-"Άψογα. Θα τα πούμε τότε αύριο. Καλώς σας βράδυ παιδιά. Χάρηκα για την γνωριμία. John σου είμαι ευγνώμων γιαυτό που κάνεις για τον οίκο μόδας μας. Καληνύχτα σας." Λέει χαρούμενος και βάζει το παλτό του.
So Καλή μας αρχή; συνεργάτιδα;
Μπα δεν της ταιριάζει.
-"Λοιπόν παιδιά εγώ πρέπει να συνεχίσω την δουλειά. Frans θα τα πούμε το βράδυ στο σπίτι. Ελπίζω να είσαι εκεί όταν γυρίσω. Cindy και πάλι χάρηκα πάρα πολύ που δέχτηκες. Καλό σας βράδυ παιδιά." Μας λεει και βγαίνει έξω.
-Ησυχία-
-"Γιατί συμφώνησες;" την ρωτάω χωρίς να την κοιτάζω.
YOU ARE READING
💫 Gay By Mistake 💫
Teen FictionΣε όλους τυχαίνουν προβλήματα σωστά; Κάποιοι τα λύνουν και κάποιοι άλλοι τα αντιμετωπιζουν με την πάροδο του χρόνου είτε αυτά είναι μικρού μεγέθους είτε μεγάλου. Σε ένα σχολείο γεμάτο παιδιά που διαδίδουν φήμες με το παραμικρό το πρόβλημα γίνεται κ...