,,Znam to uczucie"

774 64 49
                                    

(dop. aut. Polecam włączyć muzykę z medi. Luna_CatArt wczoraj mi o tej piosence przypomniała.)

Leżę. Mam spuchnięte oczy od płaczu.

Co teraz? Nie wiem. Nie sądziłam, że rozstanie może tak bardzo boleć...

Słyszę jak ktoś puka do drzwi.

- Proszę.

W progu pojawia się Eduardo.

- Hej... Wszystko w porządku?

- Nie. Nic już nie jest w porządku.

Chłopak siada obok mnie.

- Znam to uczucie. Ech... Mogę ci jakoś pomóc?

- Nie znasz się na dziewczęcych uczuciach... - Podnoszę lekko głowę.

- W sumie racja... No nic.

Chłopak wstaje i wychodzi z pokoju. Ja znowu zaczynam płakać. Idiotka ze mnie. Najpierw zrywam teraz płaczę.

Po chwili ktoś z impetem otwiera drzwi.

- Wszystko już wiem. Przyniosłam twoje ulubione filmy, lody, ciastka (dop. aut. Nieee O_O) oraz kocyk! - Krzyczy dziewczyna.

- [I/p]! - Rzucam się jej na szyję. - Jak dobrze, że tu jesteś!

- Pfff... No ba! A teraz opowiadaj! No chyba, że chcesz żebym tam już teraz zeszła i powiedziała mu co o nim myślę. - [I/p] podwija do góry rękawy.

- Wychamuj.

Opowiadam jej całą historię. Ta uważnie mnie słucha.

- Ow... Moja malutka bidulka. - Mówi po skończeniu mojej opowieści. - Nie martw się. Matt to idiotyczny narcyz.

Śmieję się pod nosem. Dobrze jest mieć taką przyjaciółkę.

- W ogóle... Kiedy przyleciałaś?

*****

Przepraszam, że rozdział tak późno, ale nie miałam zbytnio ochoty na pisanie.

Potem zrobię maraton do 10 rozdziału.

CookieGirlFantasy

You aren't alone I Eddsworld Matt x Reader (zakończona)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz