1

20 2 0
                                    

,,Bridget, Anabel rychle," zavolal Thomas a podíval se při tom na Lili, která se připojila:,,I Jack tu je dřív než vy!"

Ze dveří vyšly dvě smějící se dívky.

,,No konečně," řekl chlapec.

Dívky nasedly do kočáru a ten se rozjel.

Bridget se usmívala:,,Už se těším až uvidím Failona, Restalona, Sofii a Estel."

Její matka Lili se na ni ohlédla:,,To my všichni."

----------------------------------------------------------------------------

Restalon sděl v čele stolu a jedl. Narozdíl od Failona. Ten by měl jíst, ale místo toho jen tak držel vidličku a zesiloval a uvolňoval stisk.

Estel mu zamávala před obličejem:,,No tak jez. Neboj za chvíli tu budou."

Jakmile to dořekla do síně vešel sluha a oznámil:,,Pane, už jsou tady."

Král s radostí odpověděl:,,Skvělé, můžete je uvést."

Sluha kývl hlavou a odešel.

Hradem se ozývaly kroky a smích.
Dívka rozrazila dveře.

,,Bridget," vyhrkly všichni.

Dívka k nim přiběhla a jednoho po druhém objala:,,Moc ráda vás vidím. Ostatní přijdou za chvíli."

A tak se stalo. První šla Anabel s Jackem a za nimi Lili a Thomas. Všichni se usmívali a zdravili.

A potom to přišlo - Thomasův návrh o kterém mluvil celou cestu:,,Co kdybychom si zahráli golf?"

Restalon se na něj podíval:,,To je výborný nápad. Už ani nevím kdy jsme ho naposledy hráli!"

Thomas nadšeně rozmáchnul rukama:,,Skvěle! Za dvacet minut na louce."

---------------------------------------------------------------------------

,,Úžasné! Miluji golf," řekl Thomas a podíval se do slunce.

Restalon se k němu přiklonil:,,Ano a zvlášť když jsme porazili děti."

Jack prokulil oči a odešel z louky.

------------------------------------------------------------------------------

Bridget se podívala na Failona:,,Tady na hradě, na Rodrigenu, je to nádherné. Ta krajina. Lesy. Krajina kolem je fascinující."

Failon se usmál:,,U vás na Lordisu je krajina taky krásná. A navíc je to odsud jen kousek. Vzala si Broomera?"

,,Jo řekl, že poletí sám. Za chvíli tu bude. Odmítal jet tu "dálku" z Lordisu na Rodrigen v kočáru," zasmála se dívka.

Protáhla se a řekla:,,Asi půjdu na chvíli ven. Jsem celá ztuhlá."

,,Dobře, ale buď opatrná. Víme jak obvykle končí tvoje procházky," smál se chlapec.

Dívka kývla a vyšla z hradu.

Na louce za Rodrigenem uviděla Sofii.
Zamávala jí a zamířila jejím směrem.

Když přišla blíž viděla, že v ruce drží luk s toulcem šípů a pár desítek metrů před ní stojí terč.

Sofie se na ni otočila:,,Chceš si to zkusit?"

Bridget zavrtěla hlavou:,,Ani ne."

Ozval se hlas:,,Poplach!"

Dívky se ohlédly. Z lesa se na ně řítili 4 linigoni a nějaké zvíře podobné vlkovi.

Přiletělo několik kopí a srazilo dva linigony. Ze vzduchu letály další a další kopí.

Bridget vzala Sofii za ruku a řekla:,,Poběž!"

Běžely rychle a ani si neuvědomily, že párset metrů od nich stojí dva muži s válečnými sekerami.

Čaues! Pokračování Bridget je tady!!!

Elisa:)

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat