12

7 3 0
                                    

Poslední dobou se Conor choval ostýchavě. Thomas to už nevydržel, přijel k němu a zeptal se: ,,Co se děje?”

Hvězdář se ošil: ,,Je to těžké...Je to ohledně hvězdy.”

,,Poslouchám,’’ řekl nedočkavě Thomas.

Conor pokračoval: ,,Hvězdou se dá probudit armáda mrtvých. Jestli jí ta žena dostane a ví jak armádu probudit, tak nám nic nepomůže.”

Oba muži mlčeli, ale v očích jim byl vidět strach.

Hvězdář dodal: ,,Žádná hvězda nesvítí bez temnoty.” Pak odjel.

-----------------------------------------------------------------------------------

Failon se podezíravě díval na dvojici jedoucí vedle sebe. Na Bridget a Jima.
Poslední dobou spolu trávili nějak moc času. Myslel si s ledovým pohledem upřeným jedoucím osobám do zad.

Po několika dnech ustavičné jízdy...

Hvězdář s výkřikem spadl z koně a na zemi se svíjel v křečích. Začal kašlat a dusit se.

Ostatní členové skupiny rychle sesdli z koně a přistoupili k němu.

Po chvíli se Conor uklidnil. Dokašlal a začal mluvit: ,,H..hvězda je b..blízko. Něco tady nehraje.”

Restalon na něj ustrašeně pohlédl: ,,A co tu nehraje?”

Hvězdář se trhaně nadechl: ,,Ta hvězda se vzpouzí. Jakoby ji uchvátilo zlo.”

Thomas vzhlédl: ,,To může znamenat jediné.”

Restalon se přidal: ,,Našla ji. Jak daleko je místo kde se hvězda nachází?”

Conor se na chvíli zamyslel: ,, Přibližně 8 hodin nepřetržité jízdy. Ještě ji nenašla, ale je blízko. Musíme vyrazit.”

Thomas křikl: ,,Jedeme!”

Skupina se dala do pohybu.

-----------------------------------------------------------------------------

Když dojeli na místo určení, tak sesedli a popšli k velké puklině v zemi. Za jejich zády se ozval ženský hlas: ,,Ale ale, někdo nám přišel pro hvězdu.”

Všichni se otočili, což neměli, protože uviděli jasnou záři. Bridget v mžiku omdlela. A Jim padl za ní. Ostatní se dali do útěku. Podařilo se jim to i přes salvu šípů. Abraxasova sestra se pousmála: ,,Oni se vrátí máme totiž ji.”

Nějaký muž poklekl na koleno a se skloněnou hlavou něco zamumlal: ,,Je tam ještě nějaký chlapec.”
Žena se pousmála: ,,Vezměte ho taky.”

Elisa

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat