8

6 2 0
                                    

Chlapec přemýšlel jak se tam dostat. Vojáci stáli po skupinkách a bavili se. I přesto to však bylo moc riskantní.

Rozhlížel se kolem sebe a uviděl strom. Něco ho napadlo: Co kdyby sehnal převlek stromu a dělal, že je strom. Nebo...by mohl stráže podplatit.

Trochu se pousmál a zatřásl hlavou, aby se zase vrátil do reality.

Pak si to uvědomil. Broomer.

----------------------------------------------------------------------

Všichni v cele seděli a buď přemýšleli nebo jen tak hleděli do zdi.

Najednou se před celou ozval povyk. Slyšeli hlasy a vojáci někam běželi.

Dovnitř vběhl Jim:,,Kde jsou klíče?"

Bridget se postavila:,,Měl je jeden voják. Když odcházel, pověsil je támhle na ten hák."

Chlapec se ohlédl, sundal klíče a odemkl:,,Teď rychle pryč. Broomer jejich pozornost neudrží dlouho."

Skupina se vydala k bráně, kterou střežili dva vojáci. Failon s Jimem jednoho zabili a Restalon s Thomasem toho druhého omráčili.

Vyšli do ruchu města a v podstatě byli v bezpečí.

Prodírali se davem lidí až na místo kde nechali koně.

Estel se vyhoupla do sedla:,,A co vojáci?"

Za nimi se ozývaly hlasy:,,Tady jsme. Unikli jsme z cely, ale počet padesát mužů se zmenšil na dvacet."

Thomas si povzdychl:,,Jedeme!"

Všichni se rozjeli. A po asi hodině je doletěl Broomer.

----------------------------------------------------------------------------------

Skupina dojela před malé dřevěné stavení.

,,Půjdu dovnitř sám," řekl Restalon. A slezl z koně.

Popošel a zaklepal. Přišel mu otevřít postarší muž s prošedivělými vlasy.
Pochmurně se zeptal:,,Kdo jste a co chcete?"

Restalon na otázky neodpověděl:,,Jste hvězdář?"

Muž si ho změřil pohledem a kývl hlavou.

Král se lehce pousmál:,,A můžeme dovnitř?"

Hvězdář odstoupil od dveří a pokynul rukou v gestu: račte dál.

Když dveřmi procházel Jim, hvězdář na něj dlouze pohlédl.

Všichni seděli vevnitř a mlčeli až se nakonec hvězdář rozhodl promluvit:,,Jak vám mohu pomoci?"

Král řekl:,,Pomůžeš nám najít spadlou hvězdu."

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat