Bridged se podívala směrem odkud vycházeli kroky a zeptala se:,,Co se to děje?"
Jack se na ni zašklebil:,,Asi nás jdou zabít."
Dívka ho zpražila pohledem:,,Když seš tak chytrej, řekni mi kdo to je."
Chlapec ledabyle pokrčil rameny:,,Co třeba naši nepřátele?"
Z konce chodby se ozývali hlasy. Poté ze zákrutu vyšli jejich vojáci. Velitel se usmíval:,,Tady jste. Hledáme vás po celém hradě!"
Restalon se zářivě usmál.
,,Ruce vzhůru!" Říkal král po jehož boku bylo nejméně dvě stě vojáku.
Failon se instinktivně podíval na druhou stranu od krále.
Bylo jich tam snad ještě víc. Byli v pasti.
Bridget s nadějí vystoupila a začala mluvit:,,Co si to dovo..."
Král kroutil hlavou:,,Nesnažte se. Zavřete je do cely."
----------------------------------------------------------------------------
Jim opatrně nasedl na Broomera a lehce ho pobídl.
Hypogryf se rozběhl, vzlétl a přeletěl hradby. Chlapec se zapotácel a tak se chytil pevněji. Po chvíli se začal usmívat.
,,K zemi," řekl Jim a díval se na spousta lidí, kteří šli přes nádvoří směrem k nějaké budově.
Jim se sklonil k Broomerovi a poručil mu ať sletí dolů.
Hypogryf tak udělal a když dopadl na zem, přikrčil se.
Chlapec seskočil a couval ke zdi. Broomer ho ve všem napodoboval.
-------------------------------------------------------------------------
Bridget kráčela v poutech se svěšenou hlavou. V očích však měla odhodlání.
Uslyšela šum křídel a tak dělala, že se protahuje, aby se nepozorovaně podívala na oblohu.
Zvedla hlavu a uviděla Broomera a Jima, jak si odvodila podle obrysu.
Lehce se pousmála a drkla do Failona a šeptla:,,Je tady Jim."Failon se pousmál.
Když je zavřeli do cely, dívka si všímala, kdo z vojáků má klíče.
Poté už pouze mohli čekat kdy přijde Jim.
-----------------------------------------------------------------------------
Chlapec se díval na budovu kde byli uvězněni jeho přátelé.
Většina vojáků odsud odešla, ale přesto jich tam asi deset zůstalo stát.
Přemýšlel, že by se probojoval, ale měli desetinásobnou přesilu, takže to zavrhl.
Nejlepší bude dostat se tam nepozorovaně...
Elisa:)
ČTEŠ
slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězda
FantasySpadla hvězda!! Co se stane tomu kdo ji najde? Putování začíná...