13

20 4 6
                                    

Jim a Bridget se probrali až o několik desítek hodin později. Byli v cele, jak se dalo čekat.

Když zjistili, že nemůžou nic dělat, dali se do hovoru. Chlapec se díval do zdi a se slovy určenými dívce odvrátil hlavu ke straně: ,,Bridget, já jsem přemýšlel nad tím cos mi řekla a jen jsem ti chtěl říct, že nejsi sama a ani nikdy nebudeš.”

Dívka se pousmála: ,,Děkuju. Ale mám jednu otázku.” Nečekala na odpověď a ptala se dál: ,,Přijde mi, že jsem tě už někde viděla. Někdy předtím než jsme se setkali. Kdo vlastně jsi?”

Jim si povzdychl: ,,Ano máš pravdu, už jsi mě předtím viděla. V bitvě proti Abraxasovi. Byl jsem tam. Sloužím už dlouhá léta něco jako zvěd pro Restalona. Bylo to přesně naplánované. Všechno. Já jsem Abraxase neměl zabít, měl jsem pouze získat čas. Bylo naplánované i to jak jste mě ,,náhodou” potkali ve městě a já se k vám připojil.”

Dívka se upřeně dívala do zdi: ,,Aha, tak asi díky.”

Jim pohodil hlavou jako by to byla úplná samozřejmost: ,,Není zač. Mám nápad.”

Bridget mu pokynula ať mluví. Chlapec si stoupl: ,,Budeš trénovat. Stoupni si a já ti řeknu co a jak.”

Dívka kývla a poslechla: ,,Mohla bych zavolat Broomera. Odpojil se od nás při cestě, s tím, že nás dožene.”

Jim ihned kroutil hlavou: ,,Ne to ne. Něco vymyslíme, ale ty teď musíš cvičit! Takže vytvoř iluzi. Broomera. Vytvoř co nejpřesnější obraz Broomera.”

Bridget zvedla ruku a tavřela oči. Po asi dvou minutách se v cele objevilo přesné zobrazení hypogryfa. Chlapec se nadšeně zasmál: ,,Skvělé! Pokračujeme!”

-----------------------------------------------------------------------------------

Thomas, Restalon, Failon, Sofie, Anabel, Jack, Conor a vojáci seděli v lese a domlouvali plán na osvobezení.

Restalon začal: ,,Rozdělíme se na dvě skupiny. Jedna půjde osvobodit Bridget a Jima a druhá půjde získat hvězdu.”

Jack si pro sebe zamumlal: ,,S tou Bridget je tolik problémů. Co kdybychom jí tam nechali?”

Naštěstí ho nikdo neslyšel. Restalon pokračoval: ,,V první skupině budou: Failon, já a Thomas.”

Failon si umínil, že až Bridget uvidí, tak jí vynadá, za to, že ji zase musí zachraňovat.

Thomas se otočil k Restalonovi a něco mu pošeptal. Poté to vyslovil nahlas: ,,A v té druhé bude: Conor, Jack, Sofie a všichni vojáci. Anabel ty tady počkáš na Broomera.”

Jack se zašklebil a tleskl: ,,Skvělé! Tak pojďme! Jdeme se všichni zabít!”

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat