6

7 2 0
                                    

Položila mu ruku na rameno a řekla:,,Spíš je to k pláči." Znovu se rozesmála.

On se trochu podrážděně narovnal a znovu se zeptal:,,Co je tu k smíchu?"

Anabel se mezi záchvaty smíchu nadechla a pevně se mu podívala do očí:,,To, jak jsi důvěřivý."

Když to dořekla, něco ostrého mu zabodla do břicha a on se skácel k zemi.

Nastal zmatek. Další vojáci nevěděli co dělat a tak zaváhali. To byla jejich osudová chyba.

Jack se dostal ven z kruhu a strhl na sebe veškerou pozornost. Failon několik můžů zabil ze zadu. Ostatní nějak omráčili zbylé nepřátele.

Chtěli vyjít z hradu, ale uslyšeli jak zvony bijí na poplach.
-------------------------------------------------------------------------

Jim seděl a malým nožíkem obrušoval klacek.

Poté klacek odhodil a rozzuřeně vstal:,,Už tam jsou moc dlouho! Jdeme tam!"

Jeden voják k němu přistoupil:,,Ne. Nikam nejdeme."

Ze zadu se ozval hlas:,,Ale jedeme."

Jim se otočil a uviděl tam stát velitele jednotky. On se na něj také podíval:,,Ale ty zůstaneš tady."

Chlapec chtěl něco namítnout, ale generál si toho všiml a zarazil ho:,,Ten hypogryf tady zůstane s tebou. A pár vojáků tady nechám s vámi."

Kývl na skupinu ozbrojenců a poručil jim:,,Vy zůstanete tady!"

Pětice souhlasně zamručela a pustila se do hovoru.

,,Tak jdeme," řekl velitel.

Chlapec pohladil hypogryfa po zobáku a potichu k němu prohodil:,,Neboj nějak se tam dostaneme."

Vojáci jim zmizeli z dohledu a oni se dívali na diskutující pětici.
Jejich rozhovor zněl nějak takhle:

První:,,Co takhle kdybys poděkoval?"

Druhý:,,A proč bych to dělal?"

První:,,Za to, že tady s tebou tvrdnu. Ataky za to, že vůbec existuju. A víš co? Poděkuj mi za to, že jsem tě nenapráskal. Klidně jsem veliteli mohl říct, že jsi kradl jídlo ze zásobního stanu!"

Druhý:,,Dobře...vyhrál jsi Děkuju. Počkat...teď mi poděkuj taky... Za to že..."

Chlapec od nich odvrátil zrak a kývl na hypogryfa:,,Jdeme."

Jaaaaaj😂

Elisa:)

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat