Failon radostně zašeptal: ,,Bridget!”
Restalon k nim přišel a zeptal se: ,,Není tady někde klíč?”
Failon na něj pohlédl: ,,To by byla hodně velká náhoda, ale nepotřebujeme ho.”
Dívka chtěla něco říct, ale přerušil ji Thomas: ,,A jaktože ho nepotřebujeme?”
Failon neváhal a s úsměvem odpověděl: ,,Mám tohle. Dal mi to Conor. Všichni ustupte.”
Všichni ustoupili, Failon něco vytáhl z kapsy a mrštil tím o zem. Ozvala se rána a mříže se rozletěly. Jim a dívka vyšli z cely.
Bridget přešla k jednomu z vojáků a něco mu sebrala z ruky. Když se na to ostatní podívali, tak spatřili zaprášený klíč. Dívka se podívala na Failona: ,,Kdybys mě nechal domluvit....Měli ho tady, protože nás měli někam dovést.”
Jim kývl hlavou: ,,A teď jdeme rychle pryč než se někdo začne zajímat kde jsme.”
----------------------------------------------------------------------------------
Jack s Conorem a dvěma vojáky, se potichu plížili kolem stavby ve které se údajně nacházela hvězda.
Když se po zabití několika nepřátel dostali dovnitř, Conor uviděl hvězdu.
Leskla se a třpytila. Pak uslyšel smích. Byl chladný a děsivý, bez trošky citu.Před hvězdu vstoupila i postava, která se smála: ,,Ahoj Conore. Konečně se setkáváme.”
Hvězdář si postavu změřil pohledem a povzdechl si: ,,Hvězdy to říkaly. Dej ji sem Gile.”
Jack a vojáci si zakrývali tváře, aby je nezaslepila záře.
Gil se zasmál: ,,A proč bych to dělal?”
,,Protože jsme ve velké přesile,” odvětil tiše Conor.Jeden voják zamával mečem na potvrzení jeho slov.
,,Ovšem když zapískám, tak už v přesile nebudete!” Gil přemýšlel nahlas a už se nadechoval, aby pokračoval, ale Jack ho přerušil: ,,Ale zatím jsme.”
Potěchto slovech se poslepu vruhl vpřed a po pár sekundách ohánění se meček Gila zasáhl do ramene. Zrádce upustil hvědzdu a z posledních sil utekl...
Elisa
ČTEŠ
slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězda
FantasySpadla hvězda!! Co se stane tomu kdo ji najde? Putování začíná...