14

14 4 0
                                    

Skupina na záchranu Bridget odešla a Anabel mluvila s Jackem: ,,To zvládneš, musíš je vést. A Sofie ti samozřejmě hodně pomůže, ale ona má jiný úkol.”

Jack se na svou sestru tázavě podíval: ,,Jaký úkol? A jak je mám vést?”

Dívka si povzdechla: ,,Až bude čas, odvede pozornost. Takže a Conor ty půjdete zadním vchodem. Budou tam stráže, ale ty po Failonově výcviku zvládneš a radši si s sebou vezmi jednoho nebo dva vojáky. Ostatní půjdou bokem. Odvedou pozornost. Zároveň vám však musí krýt záda. Takže uvnitř se setkáte. Získáte hvězdu a pak utečete. Musíš je vést. Všechno jim vysvětlit. Tak běž a dávej na sebe pozor.”

Jack se zatvářil zmateně a rozhodil rukama: ,,Cože?!”

Anabel zakroutila hlavou: ,,Prostě tam vtrhněte, všechny zabijte, vezměte hvězdu a utečte.”

Chlapec lehce kývl a blýsklo se mu v očích: ,,Rozumím!” S těmito slovy odešel.

---------------------------------------------------------------------------------

,,Jak se k ní dostaneme?” Restalon se s šeptem sklonil k zemi. Thomas se na něj podíval a napodobil ho: ,,Taky bych rád věděl. Hlídá je přinejmenším dvacet mužů.”

Failon v lehkém podřepu přejel krajinu pohledem.  Pak se pousmál: ,,Budeme po nich něco házet, napadají mě kameny. A pak je zabijeme. Přece jenom jsou to jen lidé a ne linigoni.”

Oba mužové kývli: ,,Tak jdeme sbírat!”

---------------------------------------------------------------------------------

Jim v rukou svíral malou flétničku a hrál na ní. Bridget ho rozmrzele pozorovala: ,,Zní to hrozně.”

Jim přestal, ale pohled stále upíral na vyhublý nástroj: ,,Já vím. Zkus si to sama.”

Dívka si od chlapce flétnu převzala a přiložila jí k ústům. Zahrála pár tónů a pak se zhrozeně podívala na své ruce: ,,Zní to hrozně!„
Jim kývl hlavou: ,,Jo to zní.”

Pak uslyšeli pár zmatených výkřiků a nárazů, toho jak lidská těla dopadají na zem.

Oba vstali a dívali se skrz mříže. Matně uviděli 3 postavy. Pak dívka rozeznala rysy toho, který k nim byl nejblíž: ,,Failone!”

Elisa

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat