2

11 2 0
                                    

Běžely k hradu. Konečně si mužů všimli a zastavily se.

Z jedné strany se k nim hnala zvířata a z druhé ti muži.

Z hradu vyběhla skupina ozbrojenců. Zatlačovali muže zpět k lesu a dívky mezitím nepozorovaně vběhly do hradu.

Bridget hlasitě vydechovala:,,Kdo to byl?"

Sofie se napila vody z měchu co jí vysel na opasku a vydechla:,,Nemám ponětí, ale musíme to říct ostatním."

Na dívky někdo volal:,,Jste v pořádku?"

Bridget řekla:,,Myslím, že už se o tom dozvěděli.

---------------------------------------------------------------------------

Všichni seděli venku na terase hradu, s večeří a hlasitě hovořili.

Sofie ukrojila kus masa, napíchla ho na vidličku, vsunula si ho do úst a s plnou pusou se zeptala:,,Kdo to byl?"

Estel se na ni káravě podívala, ale pak odpověděla:,,Gelgokové. Když jim zaplatíš, budou za tebe bojovat. Mají nové druhy zvířat, které objevili v Talmatských lesech na severu."

,,Jsou to tvrdí protivníci," pokyvoval Thomas.

Restalon se zamračil:,,A je jasné kdo je najal. Abraxasova sestra. Podle těch Linigonů. Nejspíš pozbírala ty co přežili."

Failon se zeptal:,,Co budeme dělat?"

,,Nejspíš začneme sbírat armádu," řekl Thomas.

Restalon stáhl obočí a ukousl si kus brambory:,,To by nejspíš bylo rozumné. Abraxasova sestra může kdykoli udeřit. Ale kde sehnat vojáky?"

Estel zvedla hlavu:,,Přece pod hradem ve městě."

Sofie řekla:,,Vy chcete sbírat vojáky ve městě pod hradem?"

Restalon přikývl:,,Ano. Odtud je většina naší armády."

Bridget, která se do rozhovoru zatím nezapojila, řekla:,,Ti dva muži s sebou měli nějaké zvíře. To zvíře mělo žluté oči, tesáky a bylo to něco mezi vlkem, medvědem a psem."

Thomas řekl:,,To muselo být jedno ze zvířat nalezených..."

Přerušila ho Anabel, kterou Jack kopal pod stolem:,,Jacku! Ihned toho nech!"

Když si uvědomili, že se na ně všichni dívají, ztichli.

Lili nevěřícně kroutila hlavou.

,,Pane bože. Padá hvězda," řekl Thomas a ukazoval na noční nebe.

Estel, Lili, Thomas a Restalon se na sebe podívali. Všichni čtyři moc dobře věděli co to znamená.

Tak co napjatí?😂

Elisa:)

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat