5

7 2 0
                                    

Král seděl na trůnu a po oznámení svého vojáka, očekával příchod hostů.

Sluha otevřel dveře a vybídl skupinu aby vešla.

Vepředu stála Bridget a Restalon. Za nimi se shromáždili i ostatní.

Všichni se uklonili a Thomas předstoupil:,,Dobrý večer rád bych s vámi jednal o dodání zásob."

Bridget se na krále dívala s nadzvednutým obočím a v hlavě si říkala: Tohle má být král?

Její obavy byly zřejmě oprávněné, protože přesně to samé si říkal i její otec.

Asi by si to říkalo i spoustu dalších lidí, jelikož před nimi seděl malý, obtloustlý a stydlivý mužík s růžovými tvářemi.

Mužík se zavrtěl:,,Nu dobrá. Kolik a co byste chtěli. A kolik za to dáte?"

Lili se usmála:,,Podle toho kolik nám dáte zásob." Když to dořekla tak pokynula na Estel.

Ta se usmála též, popošla ke králi a otevřela truhlu, kterou měla v ruce.

Králi závistivě zasvítily oči a natahoval ruku k truhle plné zlata.

Estel ji však zaklapla a ustoupila stranou:,,Tak co?"

Král se krátce zamyslel, ale výsledek věděl už od začátku:,,Dohodnuto."

---------------------------------------------------------------------------------

Všichni seděli u večeře a mluvili o počtu zásob.

Král se usmíval:,,Dáte mi tu truhlu se  zlatem a já vám dám zásoby na dva týdny."

Thomas zavrtěl hlavou:,,Ne. My vám dáme zlato a vy nám dáte zásoby na měsíc."

Král vrtěl hlavou:,,Ne. Stráže! Zavřete je a vemte jim tu truhlu! Hned!"

Failon vstal a chtěl vytasit dýku, ale jeho otec ho zarazil a lehce zavrtěl hlavou.

Přišlo asi deset statných můžů, kteří je následovně odvedli do cely.

Failon varovně zasyčel:,,Ihned nás pusťte. Nebo vás naše jednotka vyhladí."

Tlupa se zastavila a hovor ustal.
Jeden voják se na Failona otočil a s pohrdavým úsměvem mu odsekl:,,Žádnou jednotku tu nevidím. Jde se dál."

Ozval se smích. Voják se znovu otočil a uviděl smějící se Anabel. Nechápavě se na ni díval:,,Co je tu k smíchu?"

Anabel se rozesmála ještě víc a popošla k vojákovi.

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat