10

5 2 0
                                    

Thomas vstal: ,,Otázkou však je, jestli je to pravda. Pokud se připojil k Abraxasově sestře, mohlo by to být zlé.”

Jack se zasmál: ,,Nevadí, stejně všichni umřeme."
Anabel to nevydržela a vyprskla smíchy.

Lili se na ně dívala a zeptala se: ,,Po kon to mají?”

Poté obrátila svůj zrak na Thomase a uviděla jak se snaží zadržet výbuch smíchu.

Zakroutila hlavou: ,,Asi už jsem to zjistila.”

Na Bridget se radši nedívala, protože jí bylo jasné co by viděla.

Když se všichni dosmáli, tak konečně vyjeli na cestu.

-----------------------------------------------------------------------

Bridget se zdržovala vzadu a přijel za ní Jim: ,,Můžu se na něco zeptat?”

Dívka kývla hlavou. Chlapec pokračoval: ,,Jak vás ten král uvěznil v cele, tak proč si nepoužila magii, aby jsi vás dostala ven?"

,,Já....nedokázala jsem to. Zkoušela jsem to, ale jsem moc slabá. Přijde mi, že jsem neúplná. Něco mi chybí, ale problém je, že nevím co,” řekla Bridget.

Jim kývl hlavou: ,,Takový pocit jsem měl taky. Bylo to poměrně nedávno. Neměl jsem nikoho, svoje rodiče si už ani nepamatuji. Moje sestra byla moje jediné světlo, ale zemřela. Dostala těžkou nemoc. Dělal jsem co jsem mohl, ale sám jsem neměl nic. Nedokázal jsem to a ona podlehla nemoci a zemřela. Cítil jsem nekonečnou prázdnotu, dokud mi nedošlo, že i když tento svět opustila, tak je stále se mnou. V mém srdci. Bridget ty nejsi sama a já věřím, že to dokážeš.”

Když to dořekl, pobídl koně a odjel pryč.

Ani jeden z nich netušil, že pouze pár desítek metrů od nich, se odehrál další rozhovor.

Failon jel vedle Sofie a řekl: ,,Proč jsi poslední dobou, tak zamlklá?”

Dívka se na něj otočila: ,,Mám strach. Zdál se mi sen. A v tom snu byla dívka skoro stejná jako já. Měka však krátké vlasy. Spoutala mě a nutila mě, abych se dívala jak umíráte. Ty, máma, táta, Bridget prostě všichni. Prosila jsem jí ať toho nechá, ale nenechala a nakonec zabila i mě. Failone já se bojím. Co když to něco znamená?” Po tváři jí stekla slza.

Chlapec se pokusil o úsměv: ,,Neboj. Nic to neznamená.” Sice to řekl, ale ani z poloviny si nebyl jistý jestli je to pravda.

slečna Bridget Harvánsová 2 - Spadlá hvězdaKde žijí příběhy. Začni objevovat