Herkese merhaba :T
Her zamanki normal konuşmamı yapacağım. Okuyan herkese teşekkürler ^-^ Yıldızlayan ve yorum yapanlara çok daha fazla teşekkürler :D
Daha fazla beğeni ve yorum gelirse harika olur. Okuyan kişi kadar beğeni gelmiyor en azından yarısı kadar gelse şimdilik yeterli olacaktır.
Keyifli okumalar, sevgiler :T♥
Ekranda yazan numarayı tanıma umuduyla mırıldandım. Ama daha önce bildiğim bir numara değildi. Cevap vermeden müziği açıp dinlemeye başladım.***
Evime geldiğimde derin bir nefes verdim ve kendimi yatağa attım. Kendi evimde olmak bana herşeyden daha fazla huzur veriyordu. Ama dinlenmenin keyfini tam anlamıyla çıkaramadan çekimlere hemen bu akşam devam edecektik.
Eşyalarımı yerleştirdikten hemen sonra çekim saatine kadar uyumanın iyi bir fikir olacağına karar verdim. Ama telefonuma peş peşe gelen mesaj bildirimleri buna engel olmuştu.
Bilinmeyen numara:
Ah Ri, seni özledim.
Neden cevap vermiyorsun?
Yazan kişinin eski erkek arkadaşım olma ihtimalini düşündüğümde midem bulanmıştı. Bu kadar yüzsüz olabilir miydi?
Yatağıma yatıp bir kaç saatlik uyku için gözlerimi kapattım.
***
"Kestikk."
Yönetmenin komutuyla her zamanki çocuk haline dönen Taehyung'a baktım. Bugünlük son sahnesini çekmişti. Ağzını kocaman açmış gülüyordu. O ağzıyla kocaman bir bifteği tek seferde yiyebilirdi. Onu bu şekilde hayal ettiğimde kıkırdadım.
Göz göze geldiğimizde bakışlarımı başka yöne çevirdim ve yakalandığım için kendime saydırdım. Zaten benimle kavga etmek için bahane buluyordu ve eline resmen sebep veriyordum.
Yüzümü astım ve tekrar söylendiğimde bana doğru geldiğini gördüm.
"Hey!"
Evet kesinlikle bana söylüyordu. Buna hazır değildim. Artık bu kavgalardan ciddi anlamda sıkılmıştım.
Onu uçakta yaptığım şekilde davranarak etkisiz hale getirebilirdim. Sonucunda yanlış anlaşılma ihtimalim yüksekti ama Taehyung bu şekilde benden uzaklaşabilirdi. Sonuçta ukala kızları sevmediğini kendisi söylemişti. Uğraşmaktan sıkılacağını düşünüyordum.
Gülümseyerek karşılık verdim. Ellerini pantolonunun cebine atıp yüzüme baktı.
"Kötü görünüyorsun neyin var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura | KTH
Fanfiction#Hayrankurgu 81 ✿✿ Her bahar Japonya sakura ağaçlarından savrulan pembe çiçeklerle doludur. Göze bolca hitap eden bu manzara karşısında hiçbir şey duramaz diye düşünürdüm. Ta ki onunla tanışıncaya kadar. Onunla tanıştıktan sonra gördüğüm ve görebile...