Taehyung animelerden fırlamış gibisin yine... Bu ne güzellik 😍
Bu bölümde sizden ricam vote sayısı en az 55 olsun ki finale az kala zirveye ulaşalım ssjsjjdkdk
Keyifli okumalaar 🤙💕
"Bugün biraz prova yapacağız ama uzun sürmez sonra seni almaya gelirim tamam mı güzelim?"
Hattın ucundaki ses sevdiğim adama aitti ama yalan söylediğini biliyordum. Bu onunla yüzyüze konuşmak daha iyi olacaktı.
"Pekala Tae seni bekleyeceğim."
Telefonu kapattıktan sonra hazırlanıp evden çıkmıştım. Bu saçma döngüyü sonlandırmam gerekiyordu. Ona neden yalan söylediğini soracaktım. Tabi şirkette gerçekten bir provadaysa..
Şirkete geldiğimde dans salonlarının önünde beklemeye başlamıştım. İçeriden sesler geliyordu ama müzik sesi duyamamıştım. Kapıyı yavaşça açıp küçük bir aralıktan içeriyi görmeye çalıştım. Üyeler buradaydı ama Taehyung yoktu. Bir kez daha kalabalığın içinde onu aradıktan sonra uzaklaşıp kapıyı kapattım.
Üst kata sessizce çıktım ama burada da kimse yoktu. Alt kata da baktıktan sonra pes edecektim. Yavaşça merdivenleri kullanarak alt kata indim ama gözlerim Taehyung'u bulduğunda bedenimi saklamam gerekiyordu. Karşısında bir kız vardı ve onunla konuşuyordu. Gizlenerek Taehyung ve kolunu tuttuğu kızı izlemeye başladım.
"Buraya gelmemen gerekiyordu."
Taehyung kıza doğru eğilerek fısıldamıştı ama onları duyabiliyordum.
"Ama seni görmek istedim ve ben..."
Kızın söylediğine karşılık onun kolunu tutan Taehyung'a baktım. Ellerine baktım. Ona dokunması tahammülüm dışındaydı. Ona bakması bile yasak olmalıydı. Bu kızı nereden tanıyordu ve neden böyle gizli konuşuyorlardı ki ?
"Ve ben seni özledim."
Kız cümlesini tamamlamıştı. Gözlerim yeniden Taehyung'a kaydığında vereceği cevabı bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakura | KTH
Fanfiction#Hayrankurgu 81 ✿✿ Her bahar Japonya sakura ağaçlarından savrulan pembe çiçeklerle doludur. Göze bolca hitap eden bu manzara karşısında hiçbir şey duramaz diye düşünürdüm. Ta ki onunla tanışıncaya kadar. Onunla tanıştıktan sonra gördüğüm ve görebile...